Lillemus Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Det er mange her inne som innimellom farger håret hjemme og på pakkene står det at man skal ta en hudallergitest 48 timer før man farger håret. Gjør dere det? Jeg har farget håret en del ganger gjennom årene (glansvask / minicolor), men har aldri giddet teste først... Man gjør jo ikke det hos frisøren heller! 0 Siter
Elbereth Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Senest i dag gjorde jeg det _ikke_... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg gjør det ikke. Leser det hver gang, og tenker pytt pytt, går sikkert bra denne gangen også. Noen ganger liker jeg nemlig strutse-mentaliteten ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Nei, det har jeg aldri gjort... Satser på at håret ikke faller av med det første;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Senest i dag gjorde jeg det _ikke_... Jeg gjør det ikke akkurat nå. ;o) 0 Siter
Elbereth Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg gjør det ikke akkurat nå. ;o) Så tøffe vi er! 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Har aldri gjort det og har aldri reagert på noe slikt heller. Tror det er en form for "ansvarsfraskrivelse" fra produsentens side dersom du heller oppi full rulle i håret uten å teste først- Dette rådet er vel i samme kategori som henstillingen om å spare på emballasjen til leker i tilfelle reklamasjon! Skulle gjerne sett den som har spart på alskens esker og slikt år etter år.... 0 Siter
dolores83 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Nei, det har jeg aldri gjort. Går så fint, så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.