Gå til innhold

Hudallergitest ved hårfaring - gjør man det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange her inne som innimellom farger håret hjemme og på pakkene står det at man skal ta en hudallergitest 48 timer før man farger håret. Gjør dere det? Jeg har farget håret en del ganger gjennom årene (glansvask / minicolor), men har aldri giddet teste først...

Man gjør jo ikke det hos frisøren heller!

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Leser det hver gang, og tenker pytt pytt, går sikkert bra denne gangen også.

Noen ganger liker jeg nemlig strutse-mentaliteten ;o)

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort... Satser på at håret ikke faller av med det første;-)

Skrevet

Senest i dag gjorde jeg det _ikke_...

:)

Jeg gjør det ikke akkurat nå. ;o)

Skrevet

Har aldri gjort det og har aldri reagert på noe slikt heller.

Tror det er en form for "ansvarsfraskrivelse" fra produsentens side dersom du heller oppi full rulle i håret uten å teste først-

Dette rådet er vel i samme kategori som henstillingen om å spare på emballasjen til leker i tilfelle reklamasjon! Skulle gjerne sett den som har spart på alskens esker og slikt år etter år....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...