Gå til innhold

en brukket fuglevinge..

Anbefalte innlegg

den ser..ser seg rundt

den ene vingen er annerledes, men hva er annerledes.. og det gjør så vondt..

den kan ikke fly, for vingen fungerer ikke, ingen vil hjelpe..utenom noen, men de vil egentlig bare skade mer..tilslutt er begge vingene skadet,redd..den må lære å fly alene, men hvordan... hvordan flyr man..gjør så vondt

den begynte å øve, i skjul, hvor ingen kunne skade..hvor han var trygg.. en dag fløy han, langt vekk..hvor han ikke kjente noen, gjemte seg i frykt, frykt for de andre rundt.. ingen viste om den nye fuglen, på dette nye bedre stedet.. fuglen døde, skadene.. alt... sovnet inn.. ingen visste at den var død, ingen som savnet..ingen som så en ensom redd fugl med brukket vinge..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259193-en-brukket-fuglevinge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan heller ikke fly, så jeg kan ikke lære deg det. Men jeg vet hvordan det er å ha begge vingene brukket...

Klemmer deg forsiktig.

Klem fra Liljen

ja det er ikke lettest, men jeg prøver å tro på at den dagen vingene blir bra, blir de dobbelt så solide som andre vinger..

takk for din forsiktige klem, en forsiktig klem tilbake

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...