Gå til innhold

Hva skal man gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal man gjøre, når plutselig faren vil ha barna mine på nytttår, og jeg sitter der helt alene? Har blitt bedt på fest, men skal jeg si ja? De siste 15 år har jeg vært med mine barn. Skal jeg si ja til invitasjonen, eller burde jeg sitte hjemme alene?

Skrevet

Erru gærn. Du må jo gå på fest :o)

Kan ikke sitte hjemme alene når du endelig har muligheten til å gå bort nyttårsaften.

Skrevet

Erru gærn. Du må jo gå på fest :o)

Kan ikke sitte hjemme alene når du endelig har muligheten til å gå bort nyttårsaften.

jamen jeg har jo ikke vært ute på leeeenge... Det er faktisk litt skummelt, på ein måde....

Skrevet

Faren vil ha ungene, de vil sikkert være hos han, og du vil innerst inne gå på den festen. Gå på fest :)

Skrevet

jamen jeg har jo ikke vært ute på leeeenge... Det er faktisk litt skummelt, på ein måde....

Neida, hiv innpå et par drinker siden det er lenge siden sist så sitter praten løst vet du :o)

Skrevet

Neida, hiv innpå et par drinker siden det er lenge siden sist så sitter praten løst vet du :o)

ja ikke sant... å kosssen tror du at det går? Hmmmm mindre bra ja...på ein måde...

Skrevet

ja ikke sant... å kosssen tror du at det går? Hmmmm mindre bra ja...på ein måde...

Tja, jeg prata sikker høl i hue på flisa i fjor. Et under at hun overlevde ;o)

Skrevet

Tja, jeg prata sikker høl i hue på flisa i fjor. Et under at hun overlevde ;o)

akkuart det vet jeg ingenting om..?

Skrevet

Vi drakk vin og prata forrige nyttårsaften :o)

Skrevet

Dorthe var hos oss på nyttårsaften i fjor - første gang vi traff hverandre - hehe. Først åt vi kalkun i 2 timer - gubben og jentene hadde forlengst gått i stua - så drakk vi rødvin videre i stua og skravla gikk -til jeg ble stup trøtt i 3-tiden. Jeg er dårlig til å holde ut med litt innabords. Men koselig var det! :)

Skrevet

Si jatakk, gå på fest og kos deg:) kjenner følelsen du har, det er en sånn typisk mammating...

ungene vil ha det toppers og det vil du og:) det er lov og ha det gøy..

Skrevet

Klart du skal si ja til en fest sammen med venner!!!

Ha en topp fest!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...