Gå til innhold

Kristian Ødegård og andre gutter...

Anbefalte innlegg

Gjest nicket som ikke var opptatt
Skrevet

"Faktisk ble jeg svært sjokkert, men nå forstår jeg hvorfor Kristian gikk fra å være søt mot henne til bare å slå vitser." (Etter å ha hatt seg med Tone), skrev Moraki lenger ned. Kødd eller ikke, det fikk meg uansett til å tenke etter, og ganske riktig: Mange gutter/menn går fra å være søte til slå vitser og være småfrekke etter å ha hatt seg med en jente.

Hvorfor?

Skrevet

jeg personlig liker ikke denne tone dama noe særlig, men uansett bryr det meg ikke hvem hun har hoppet til køys med..

dette temaet kan diskuteres og omdiskuteres i evigheter, må spørre meg selv hvorfor?? kan de ikke bare holde på??

en eller annen gang møter hun eller de fortiden, men jeg gidder ikke bruke energi på noe sånt...? vi er til slutt ansvarlig for våre handlinger, noen er heldige og slipper unna andre ikke.. hvorfor vil enkelte her ødelegge henne eller menn hun har vært sammen med, vinner man noe på det?

om du/dere ikke liker dama så ikke start diskusjoner om henne;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hvem hadde hatt seg med tone? Han derre som vant "skal vi danse"?

Få vite litt sladder!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Sant var det i allefall :-)

Få vite litt sladder da vel!! Hvordan vet du at han har hatt seg med henne? Har du smuglest se og hør nå igjen;o) Og når skal liksom han ha starta å bli småfrekk mot henne? Det har ikke jeg fått med meg. Det var ødegård som gikk av med seieren ikke sant

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...