Gjest need help fast Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min? Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin? Jeg bruker Microsoft Outlook og har ikke særlig peiling men prøver å lære... 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvorfor ikke bare printe faksen ut? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvorfor ikke bare printe faksen ut? Er vel ikke mye hjelp for mottakeren at avsender printer ut faksen. :-D 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Er vel ikke mye hjelp for mottakeren at avsender printer ut faksen. :-D Det var nå innleggsskriveren som var mottakeren. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det var nå innleggsskriveren som var mottakeren. Tror nok du må lese hovedinnlegget en gang til. Første setning er som følger: "Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min?" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Du må ha et eget faksprogram på datamaskinen din for å sende faks. I og med at du har mottatt faks går jeg ut fra at du har dette installert? I så fall sender du faks fra dette programmet, og da skal du bare skrive inn faksnummeret til mottakeren. Har sjekka læreboka mi i Outlook 2003 og finner ikke der noen mulighet for å sende faks. 0 Siter
illuminatum Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Tror nok du må lese hovedinnlegget en gang til. Første setning er som følger: "Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min?" Ikke utenkelig at du har rett, men annen setning er: "Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin?" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Ikke utenkelig at du har rett, men annen setning er: "Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin?" Sånn jeg tolker den setninga så betyr det at vedkommende kan motta faks for det har ho gjort. Men når vedkommende ikke gidder oppklare, så kan jo bare du og jeg slutte å prøve å finne ut hva vedkommende vil. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.