Gå til innhold

Sende til faks fra pc?

Anbefalte innlegg

Gjest need help fast
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min?

Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin? Jeg bruker Microsoft Outlook og har ikke særlig peiling men prøver å lære...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvorfor ikke bare printe faksen ut?

Er vel ikke mye hjelp for mottakeren at avsender printer ut faksen. :-D

Skrevet

Er vel ikke mye hjelp for mottakeren at avsender printer ut faksen. :-D

Det var nå innleggsskriveren som var mottakeren.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var nå innleggsskriveren som var mottakeren.

Tror nok du må lese hovedinnlegget en gang til. Første setning er som følger:

"Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min?"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du må ha et eget faksprogram på datamaskinen din for å sende faks. I og med at du har mottatt faks går jeg ut fra at du har dette installert? I så fall sender du faks fra dette programmet, og da skal du bare skrive inn faksnummeret til mottakeren.

Har sjekka læreboka mi i Outlook 2003 og finner ikke der noen mulighet for å sende faks.

Skrevet

Tror nok du må lese hovedinnlegget en gang til. Første setning er som følger:

"Noen som vet hvordan jeg skal få til å sende en faks fra pc´n min?"

Ikke utenkelig at du har rett, men annen setning er:

"Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin?"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke utenkelig at du har rett, men annen setning er:

"Jeg har mottatt faks, men hva skriver jeg i "til" feltet i e-mailen min for at det skal gå over til faksmaskin?"

Sånn jeg tolker den setninga så betyr det at vedkommende kan motta faks for det har ho gjort. Men når vedkommende ikke gidder oppklare, så kan jo bare du og jeg slutte å prøve å finne ut hva vedkommende vil. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...