Gå til innhold

skammen ved å være offer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende lesning!

Jeg ble trodd.

Av retten

og av en jury

Likevel så husker jeg best han pakistanern som sa at jeg burde få mimndre erstatning og han mindre straff

Skrevet

Ja, det er fryktelig, men ikke overraskende.

Man ser jo at noen kvinner kan mobilisere helt irrasjonell aggresjon overfor medsøstre som opptrer litt "usømmelig".

Siste eksempel jeg kommer på, er en laaaang tråd hvor noen dolere formelig spyr ut edder og galle mot ei ungjente som visstnok har hatt et par kjærester..en c-kjendis fra idol.

Tenk hvis denne c-kjendisen var blitt utsatt for noe, og de aggressive dolere var legdommere...

Skrevet

Ja, det er fryktelig, men ikke overraskende.

Man ser jo at noen kvinner kan mobilisere helt irrasjonell aggresjon overfor medsøstre som opptrer litt "usømmelig".

Siste eksempel jeg kommer på, er en laaaang tråd hvor noen dolere formelig spyr ut edder og galle mot ei ungjente som visstnok har hatt et par kjærester..en c-kjendis fra idol.

Tenk hvis denne c-kjendisen var blitt utsatt for noe, og de aggressive dolere var legdommere...

Jeg har vært gjenom dette, OG det gikk bra.

Men en pakistansk meddommer sa at halv erstatning var godt nok. etc.

altså at jeg skulle få femti tusen. bare.

i lagmannsretten dømte juryen han til samme straff

jeg er jævlig sint.

fordi den fyren her går fri enda. det er en stor påkjenning og anmelde noen. han går fri enda. alså en som nesten drepte meg går fri. selv om han 6 juni ble dømt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...