Gå til innhold

Raped in Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får også vite av islamekspert Unni Vikan, at norske kvinner selv må ta ansvaret for denne utviklingen.

De opptrer utfordrende og lettkledd, og det kan man jo ikke når vi er beriket med muslimsk nærvær.

Hvorfor blir ikke flere helvetes forbannet på dette?

Skrevet

Men kvinnfolk er som vanlig kvinner verst, og slipper dem ut igjen.

http://tinyurl.com/create.php

som sagt er du ekstremt flink til å klassifisere folk som ikke har nok sex dårlig etc

du er med på stigmatiseringen

Skrevet

som sagt er du ekstremt flink til å klassifisere folk som ikke har nok sex dårlig etc

du er med på stigmatiseringen

Jeg har aldri klassifisert noen som ikke har nok sex som dårlige.

Jeg har skrevet at jeg ikke ville vært sammen med en jente med helt andre seksuelle preferanser enn meg.

Men hva har dette med å stigmatisere noen å gjøre?

Skrevet

Vi får også vite av islamekspert Unni Vikan, at norske kvinner selv må ta ansvaret for denne utviklingen.

De opptrer utfordrende og lettkledd, og det kan man jo ikke når vi er beriket med muslimsk nærvær.

jeg er så sint og vil gjerne ha mer fokus

ihvertfall

Han somaliern som skjærte og voldtok meg ble dømt. Men et halvt år etter går han fritt rundt om kring. Og jeg får kjeft fordi jeg er sint. Han er utvist fra dette landet, likevel .

Skrevet

men jeg tuller ikke

- min voldtektmann går fri enda.

jeg lyver ikke

Skrevet

du vil sikkert ikke høre dette. men jeg kjenner det på kroppen.

Og jeg får høre at min interesse om han er i fengsel eller ikke er irrelevant

Skrevet

nei glem det..gir opp.

Skrevet

Jeg har ikke noen kompetanse på slikt, men jeg skjønner godt hvordan man kan oppleve slikt i ettertid.

Hadde noen gjort noe slikt mot mine nære, ville jeg sannsynligvis forsøkt å få brakt vedkommende overgriper under torva på en eller annen måte.

Skrevet

jeg er så sint og vil gjerne ha mer fokus

ihvertfall

Han somaliern som skjærte og voldtok meg ble dømt. Men et halvt år etter går han fritt rundt om kring. Og jeg får kjeft fordi jeg er sint. Han er utvist fra dette landet, likevel .

Det er viktig å huske på at den massive, fremmedkulturelle innvandringen er et resultat av politiske valg her i landet.

Det er våre politikere som er ansvarlig for utviklingen. Det nytter ikke å frese mot alle muslimer. Krav om forandring må rettes til politikerne.

Skrevet

Jeg har ikke noen kompetanse på slikt, men jeg skjønner godt hvordan man kan oppleve slikt i ettertid.

Hadde noen gjort noe slikt mot mine nære, ville jeg sannsynligvis forsøkt å få brakt vedkommende overgriper under torva på en eller annen måte.

Vel jeg var i rettsak. Og min hudfletting var fra den pakistanske meddommeren som mente jeg ba om sex

Skrevet

Vel jeg var i rettsak. Og min hudfletting var fra den pakistanske meddommeren som mente jeg ba om sex

For meg høres det helt utrolig ut at man setter en pakistansk muslim til meddommer i en voldtektssak.

Skrevet

For meg høres det helt utrolig ut at man setter en pakistansk muslim til meddommer i en voldtektssak.

snakket med etterforsker på oslo sedelighet som er helt enig med meg.

Jeg er ikker rasist.

han sa jeg burde gi opp tanken på at han kom i fengsel

han er utvist og vil stikke av og ikke komme tilbake til norge

Skrevet

snakket med etterforsker på oslo sedelighet som er helt enig med meg.

Jeg er ikker rasist.

han sa jeg burde gi opp tanken på at han kom i fengsel

han er utvist og vil stikke av og ikke komme tilbake til norge

gjør så ubeskrivelig vondt. Han sier at det som skjedde meg med var forferdelig. Men at de ikke kan arrestere gjerningsmannen fordi de ikke vet hvor han er... halloi

Skrevet

Hvorfor er det så utrolig????

Skrevet

alltid trodd på rettsystemet.

men når jeg prater med politiet blir man bare deppa.

Skrevet

Man må anta at det er sannsynlig at vedkommende muslim/pakistaner har et patriarkalsk kvinnesyn, hvor kvinner har en underordnet posisjon i forhold til menn.

Man kan videre anta at vedkommende lett kan komme til å konkludere med at en kvinne som etter pakistansk/muslimsk standard, har opptrådt utfordrende, i stor grad har seg selv å takke for hendelsen.

I muslimske land er det jo ofte voldtektsofrene som dømmes..gjerne svært strengt.

....

Det kan selvsagt være slik at denne meddommeren er helt ulik de fleste andre muslimer. Men i utgangspunktet virker det altså temmelig spesielt å bruke en slik som dommer..i en slik sak.

Gjest mumitrollet (også meddommer)
Skrevet

Man må anta at det er sannsynlig at vedkommende muslim/pakistaner har et patriarkalsk kvinnesyn, hvor kvinner har en underordnet posisjon i forhold til menn.

Man kan videre anta at vedkommende lett kan komme til å konkludere med at en kvinne som etter pakistansk/muslimsk standard, har opptrådt utfordrende, i stor grad har seg selv å takke for hendelsen.

I muslimske land er det jo ofte voldtektsofrene som dømmes..gjerne svært strengt.

....

Det kan selvsagt være slik at denne meddommeren er helt ulik de fleste andre muslimer. Men i utgangspunktet virker det altså temmelig spesielt å bruke en slik som dommer..i en slik sak.

Hjelpe meg! Det er neppe pakistanernes menneskesyn det er noe galt med her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...