Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Pleier ofte å tenke at kjærlighet og familie og det å elske og bli elsket også vil skje med meg. Når det er høytider kommer sånne tanker ekstra fram. Og jeg lurer på om jeg er vrakgods.At jeg ikke kan elske noen. I dag har jeg vært ekkelt mot broren min. Han har ikke gjort meg noenting. Men jeg slenger meldinger . Jeg har det vondt og jeg kjenner meg ensom, og jeg er ikke glad i meg selv og synes det er vanskelig å føle meg hjemme i min egen kropp og å takle det jeg føler. Så lar jeg det gå ut over de menneskene som faktisk er glad i meg.ondt menneske er jeg. Så har jeg denne nettvenninnen min da som fant ut at hun plutselig skullle angripe seksualmoralen min. Synes det er jævlig morsomt fordi hun er så veldig "å la oss snakke om sex" og alt er så liberalt og frigjort og blablabla. Hun hadde passet jævla godt på seksualforum på dol. Jeg synes at sex hører hjemme med en man er glad i og trygg på. Likevel så har jeg hatt tilfeldig sex. Det at jeg samtidig snakker om romantisk kjærlighet og at sex hører innne i forhold tror jeg det provoserer den enfoldige dama veldig tydeligvis . Så kommer den ekle ondskapsfulle bitchen med utsagn om min seksualmoral. Altså hun kritisere folk for å være pripne og sånt. Så klarer hun å altså å kritisere meg for å ha hatt tilfeldig sex. Forøvrig er tilfeldig sex for meg sånnn fyllegreier. Ble veldig sint og lei meg. Men så har jeg sånn greia aat jeg prøver å være jesus og tilgi og være snill og grei alltid. Men hun jenta såret meg veldig. Og når jeg får høre skjønner ikke at jeg liker deg ,eller at jeg er helt forferdelig. Er ikke prippen i det hele tatt. Men jeg klarer ikke å ha den livstilen som de jentene i sex og singelliv. Sånn jeg har tilfeldig sex og er stolt av det. Det er ikke meg. følelser og sex henger sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 bare tippet litt over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2065316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 God morgen Er ikke så mange her på dissa tider. Språkbruken din skal du ikke undskylde, var da ikke noe galt i det du skrev. Synes ikke venninda de virker som noen god venninde. Greit at man kan si meningen sin, men det er ikke noe som heter at en skal være sånn eller slik for å være like mye verdt som de andre. I disse tider er det normalt å ha kjappere sex, og det får da være greit for de som vil. Men det er like normalt å ville vente fordi en mener sex og følelser hører sammen. Og det bør selvsakt også respekteres. Du skal si til venninden din at du respekterer henne, at hun synes tilfeldig sex er ok. Men som god venninde bør også hun respektere deg fullt ut at du ikke synes det er greit! Dessuten så er hvor mye, hvordan og med hvem vi har sex kun vår egen sak, vi trenger ikke forsvare dette overfor noen. (mener ikke utroskap da) Trekk pusten dypt Violsa, og ikke la venner tråkke på deg. Gi folk respekt for hva de tenker og mener og forlang akkurat den samme respekten tilbake. Du er verdt det du også Ha en riktig så fin dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2065317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 God morgen Er ikke så mange her på dissa tider. Språkbruken din skal du ikke undskylde, var da ikke noe galt i det du skrev. Synes ikke venninda de virker som noen god venninde. Greit at man kan si meningen sin, men det er ikke noe som heter at en skal være sånn eller slik for å være like mye verdt som de andre. I disse tider er det normalt å ha kjappere sex, og det får da være greit for de som vil. Men det er like normalt å ville vente fordi en mener sex og følelser hører sammen. Og det bør selvsakt også respekteres. Du skal si til venninden din at du respekterer henne, at hun synes tilfeldig sex er ok. Men som god venninde bør også hun respektere deg fullt ut at du ikke synes det er greit! Dessuten så er hvor mye, hvordan og med hvem vi har sex kun vår egen sak, vi trenger ikke forsvare dette overfor noen. (mener ikke utroskap da) Trekk pusten dypt Violsa, og ikke la venner tråkke på deg. Gi folk respekt for hva de tenker og mener og forlang akkurat den samme respekten tilbake. Du er verdt det du også Ha en riktig så fin dag. Tror det er greit for henne at jeg synes sex uten kjærlighet ikke er helt meg. Men det at jeg ikke alltid har oppført meg sånn som mine verdier og følelser og tanker tilsier er det som provoserer henne tydeligvis bare en nettvenninne så burde kanskje kutte henne ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2065318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tror det er greit for henne at jeg synes sex uten kjærlighet ikke er helt meg. Men det at jeg ikke alltid har oppført meg sånn som mine verdier og følelser og tanker tilsier er det som provoserer henne tydeligvis bare en nettvenninne så burde kanskje kutte henne ut. hei vennen. jeg får ikke msn til og virke,har låne pc. tenker på deg og ønsker deg en god jul. jeg skal være hjemme med kun r på julaften. mamma er en bitc. klem fra beib 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2065969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ikke la noen tråkke på deg og dine meninger Violsa, du står for dine meninger -du velger det du vil, -og det skal være helt ok og respektert. Ønsker deg en flott jul Violsa. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2066389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ja, for mange er høytiden et sant helvete! Det har det vært for meg i mange år også. Nok en gang skal jeg møte overgriperne ved middagsbordet, men denne gang IKKE på julaften. HALLELUJA for det! =) Men jeg må treffe de 1.juledag. Dessverre! Men vet du hva? Vi kan klare det! Et sted inni oss vet vi at vi ikke er skyld i denne dritten. Ellers hadde vi vel ikke møtt opp på "overgrepsforumet"? Vi vet vi er utsatte. Mange ganger er det vanskelig å kjenne. Jeg vet i alla fall at jeg har en veldig lei tendens til å ta på meg skylden for alt. Inkudert overgrepene, men det er ikke vår feil. Og når vi må forholde oss til de, slik som vi må denne høytiden, da skal vi sitte der og kjenne etter og vite at, til tross for alt, så er vi den rene. Ovenfor oss sitter den skitne. Og det er ikke deg eller meg! Jeg sier ikke at det er lett. Gud, jeg vet at det ikke er det. Jeg er jo midt oppi det selv, og gruer livskiten av meg for å dra hjem. Men vi har rett til å heve oss over de. Det er de som bør krympe seg, ikke vi! OG DET VET DE!!! Uansett så ønsker jeg deg alt godt for denne høytiden. Jeg vet at det er både vondt og vanskelig. Og jeg kjenner meg igjen i følelsene dine. Jeg håper, for oss begge, at vi klarer å hente fram styrken i oss så vi kommer oss igjennom dette på en god måte. God og forståelsefull klem fra Liljen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2066993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ja, for mange er høytiden et sant helvete! Det har det vært for meg i mange år også. Nok en gang skal jeg møte overgriperne ved middagsbordet, men denne gang IKKE på julaften. HALLELUJA for det! =) Men jeg må treffe de 1.juledag. Dessverre! Men vet du hva? Vi kan klare det! Et sted inni oss vet vi at vi ikke er skyld i denne dritten. Ellers hadde vi vel ikke møtt opp på "overgrepsforumet"? Vi vet vi er utsatte. Mange ganger er det vanskelig å kjenne. Jeg vet i alla fall at jeg har en veldig lei tendens til å ta på meg skylden for alt. Inkudert overgrepene, men det er ikke vår feil. Og når vi må forholde oss til de, slik som vi må denne høytiden, da skal vi sitte der og kjenne etter og vite at, til tross for alt, så er vi den rene. Ovenfor oss sitter den skitne. Og det er ikke deg eller meg! Jeg sier ikke at det er lett. Gud, jeg vet at det ikke er det. Jeg er jo midt oppi det selv, og gruer livskiten av meg for å dra hjem. Men vi har rett til å heve oss over de. Det er de som bør krympe seg, ikke vi! OG DET VET DE!!! Uansett så ønsker jeg deg alt godt for denne høytiden. Jeg vet at det er både vondt og vanskelig. Og jeg kjenner meg igjen i følelsene dine. Jeg håper, for oss begge, at vi klarer å hente fram styrken i oss så vi kommer oss igjennom dette på en god måte. God og forståelsefull klem fra Liljen tusen takk for fint svar og at du satte ting litt i perspektiv for meg.Å måtte møte overgriper må være så jævlig og grusomt at jeg ikke hadde klart det. Uten vold involvert altså. Jeg vil slippe å møte ham i julen.Men jeg er frustrert og rasende over at han unndrar seg straff. Og jeg er litt bitter fordi jeg venter på den berømte "avslutningen" som kanskje ville komme når han fikk straffen sin. men vi kommer oss igjenom denne høytiden også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259209-h%C3%B8ytider-er-vanskelig/#findComment-2067126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.