Gå til innhold

hvorfor liker dere ikke tone damli aaberge..

Anbefalte innlegg

Gjest er dere sjalu
Skrevet

det har vært en del kritikk av tone på denne siden i det siste..

men hva er det som egentlig er så galt med denne dama...

dama er jo bare helt nydelig,hun synger bra..

er det fordi hun har ett slik tak på gutta dere ikke liker..

hun fleiper mye med gutta men det er da bare artig.

er det ren sjalusi i fra mange av dere damene..

Skrevet

Spørsmålet burde heller være hvorfor noen gidder å bruke energi på å like eller mislike folk de ikke kjenner, go sannsynligvis aldri har truffet!

Skrevet

Har ingen problemer med pene damer. Ei heller pene damer som attpåtil er flink å synge og har drag på gutta.

Men Tone har en ufordragelig personlighet som ikke veier opp for ovenevnte!

Og nei, jeg er ikke sjalu!

Skrevet

Hun er da helt ok hun . ikke noe spes. ved henne, pen, grei, synger ok.

Gjest GET A LIFE!
Skrevet

Spørsmålet burde heller være hvorfor noen gidder å bruke energi på å like eller mislike folk de ikke kjenner, go sannsynligvis aldri har truffet!

ELLER

å delta i debatter der man ikke har noen synspunkter.....

Skrevet

Hun er da helt ok hun . ikke noe spes. ved henne, pen, grei, synger ok.

Enig med deg.

Jeg har ikke noe spesielt å utsette på henne. Egentlig synes jeg at hun er ganske uinteressant, men hun ser godt ut og har bra stemme, men jeg gidder ikke kjøpe noe cd eller gå på konsert eller noe slikt.

Det eneste som irriterer meg litt er den synlige tunga hele tiden - den er synlig både når hun stikker den ut og mens den er inni munnen - det siste akkurat som på Britney Spears...;-)

Gjest Tone Albert Åberg
Skrevet

Tone er pen, men: hun har en helt ufordragelig personlighet. Du merker at hun må le en ekkel latter fordi hun er usikker på scenen. Dessuten fikk jeg høre her at hun hadde ligget med både kristian og tom erik (eller hva han der slasken heter).

Skrevet

Tone er pen, men: hun har en helt ufordragelig personlighet. Du merker at hun må le en ekkel latter fordi hun er usikker på scenen. Dessuten fikk jeg høre her at hun hadde ligget med både kristian og tom erik (eller hva han der slasken heter).

Ja, jeg misliker også damer som har hatt sex med to menn.

Og attpåtil før hun er gift, da! *fysj*

Gjest il sin mening
Skrevet

For min del er jeg enig i at hun er rålekker og synger pent... Men jeg synes ikke hun bør intervjues på tv, der framtrer hun som svært "enkel". Dette har selvsagt noe med alderen, men hun har et lite utviklet språk og er usikker.

Hun gjør seg godt ute på dansegolvet og i blader.

Skrevet

Enig med deg.

Jeg har ikke noe spesielt å utsette på henne. Egentlig synes jeg at hun er ganske uinteressant, men hun ser godt ut og har bra stemme, men jeg gidder ikke kjøpe noe cd eller gå på konsert eller noe slikt.

Det eneste som irriterer meg litt er den synlige tunga hele tiden - den er synlig både når hun stikker den ut og mens den er inni munnen - det siste akkurat som på Britney Spears...;-)

Og Sissel Kyrkjebø, ikke å forglemme!

Jeg synes Tone er aldeles fortryllende. Søt, nydelig, velskapt, fin stemme.

Skrevet

Jeg har ikke noe spesielt å utsette på henne. Hun ser nydelig ut, hun virker sikkert søt, men jeg synes ikke hun er en spesielt talentfull musiker.

Skrevet

Personlig kan jeg ikke skjønne at voksne mennesker angriper en jentunge på atten-nitten år for både hva hun gjør og personligheten hennes (som de strengt tatt vet særdeles lite om).

Hun er riktignok en kjendis, men hun er også et menneske.

Skrevet

det som er ekkelt er på det danseprogrammet når de voksne mannfolka sikler over ho og gjør ho til et sexobjekt

Gjest il sin mening
Skrevet

det som er ekkelt er på det danseprogrammet når de voksne mannfolka sikler over ho og gjør ho til et sexobjekt

Hva er et sexobjekt, om ikke Tone er det? Hun viser mye kropp og er rålekker..

Skrevet

Skal vi se. Først må man si noe pent om vedkommende, så man ikke blir mistenkt for å være sjalu. Hun en helt nydelig å se på! Det jeg ikke liker er den sukkersøte stemmen. Jeg orker ikke sånne sukkersøte syngedamer. Og så tror jeg kanskje det hadde vært smart av henne å ta med seg manager når hun skal intervjues, for hun virker litt løsmunnet.

Skrevet

Ja, jeg misliker også damer som har hatt sex med to menn.

Og attpåtil før hun er gift, da! *fysj*

Ja, sånne må man bare hate. Fysjomfy!

*snøfter prektig*

jeia1365380317
Skrevet

Jeg har ikke noe spesielt å utsette på henne. Hun ser nydelig ut, hun virker sikkert søt, men jeg synes ikke hun er en spesielt talentfull musiker.

Jeg er kasje litt teig, men hvem er denne dama ?

Skrevet

Dama er jo nydelig. Hva hun driver med raker vel ingen. Hun er i godt selskap med resten av landet i så måte. Gifte og single...

Skrevet

Fordi tunga stikker ut når hun snakker, hun MÅ ha all oppmerksomheten, selvom det ikke er meningen at kamera skal være på henne, fordi hun sier så vanvittig mye dumt bare for at folk skal legge merke til at hun er i rommet, fordi hun flørter VILT med en mann som har/hadde kjæreste på nasjonalt tv. Jeg fatter ikke mannen som heller gjør det der.

Jeg mener, se på dette bildet:

http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.342739

Ser ut som han er inni henne, vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...