Gå til innhold

hvorfor liker dere ikke tone damli aaberge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sånne må man bare hate. Fysjomfy!

*snøfter prektig*

....men aporpos avslutningen av mitt forrige innlegg: Det hadde vel strengt tatt vært hakket verre om hun hadde hatt sex med to menn _etter_ at hun var gift! ;-)

Skrevet

Personlig kan jeg ikke skjønne at voksne mennesker angriper en jentunge på atten-nitten år for både hva hun gjør og personligheten hennes (som de strengt tatt vet særdeles lite om).

Hun er riktignok en kjendis, men hun er også et menneske.

Skriver under her jeg ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fordi tunga stikker ut når hun snakker, hun MÅ ha all oppmerksomheten, selvom det ikke er meningen at kamera skal være på henne, fordi hun sier så vanvittig mye dumt bare for at folk skal legge merke til at hun er i rommet, fordi hun flørter VILT med en mann som har/hadde kjæreste på nasjonalt tv. Jeg fatter ikke mannen som heller gjør det der.

Jeg mener, se på dette bildet:

http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.342739

Ser ut som han er inni henne, vet du.

Ja, stakkars uskyldige mannen! :-(

Skrevet

Jeg gjentar meg selv fra i går:

"eg er heller ikke spes begeistret for jenter på 18 som til de grader spiller på sex, samtidig som hun i annehver setning omtaler seg selv som "ei lita jenta", mens hun blafrer med øyevippene!

Dersom man virkelig er "ei lita jente frå landet" bør en ikke spille på de strengene hun gjør!"

Skrevet

Hva er poenget med dette spørsmålet? Du har jo allerede satt alle kritikere i bås som sjalu.

Skrevet

ELLER

å delta i debatter der man ikke har noen synspunkter.....

Og hvor er dine synspunkter da? Eller har du kanskje brukt flere nick i samme tråd? Ække låv det, skjønner du.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot tone damli. Syns hun er veldig pen og ganske flink til å synge.

Problemet med henne er vel kanskje at folk er lei av å se henne over alt? Det blir litt mye liksom. Først er hun med i idol og så skal vi danse. Hva blir det neste. Robinson?

Det må være ganske tøft for henne å få så mye kritikk. Hun er jo bare en ungjente på 18 år. Kan endelig ta lappen liksom. Får håpe at hun ikke brenner seg helt ut med å være med på for mye for tidlig.

Skrevet

Ja, jeg misliker også damer som har hatt sex med to menn.

Og attpåtil før hun er gift, da! *fysj*

åååå giiiid.

Dere passive kvinnfolk som bare ligger på rygg altså..

Skrevet

ELLER

å delta i debatter der man ikke har noen synspunkter.....

Jeg deltar ikke i debatten, men jeg undrer meg over at den finnes!

Skjønner forskjellen?

Skrevet

Jeg er så lei av den kommentaren der.

Ta Angelina Jolie, verdens vakreste dame. Jeg forguder henne, jeg elsker utseendet hennes, utalelsene hennes, osv. Altså, ikke sjalusi, men beundring.

Tone er en selvsentrert, egoistisk, oppmerksomhetssyk pen-og-vet-det-jente, som ikke har omtanke for andre enn seg selv, og mener at jorden går i bane rundt henne. Altså, ikke sjalusi, men kvalme.

Skrevet

Ja, jeg misliker også damer som har hatt sex med to menn.

Og attpåtil før hun er gift, da! *fysj*

Nå er det vel forskjell på å ha hatt sex med to menn, og på å hive seg på de eneste to kjekke mennene i en intim gruppe på rundt 20 prsoner, der attpåtil den ene har kjæreste.

man ligger ikke med to stykker i klassen i løpet av et par uker, liksom.

Skrevet

Jeg er så lei av den kommentaren der.

Ta Angelina Jolie, verdens vakreste dame. Jeg forguder henne, jeg elsker utseendet hennes, utalelsene hennes, osv. Altså, ikke sjalusi, men beundring.

Tone er en selvsentrert, egoistisk, oppmerksomhetssyk pen-og-vet-det-jente, som ikke har omtanke for andre enn seg selv, og mener at jorden går i bane rundt henne. Altså, ikke sjalusi, men kvalme.

Hvordan vet du at hun ikke har omtanke for andre enn seg selv? Kjenner du henne?

Vi må for all del ikke trekke konklusjoner fra noen spredte intervjuer.

Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke har omtanke for andre enn seg selv? Kjenner du henne?

Vi må for all del ikke trekke konklusjoner fra noen spredte intervjuer.

Jeg har truffet henne flere ganger og vi har felles venner =)

Skrevet

Jeg har truffet henne flere ganger og vi har felles venner =)

Jeg kjenner henne ikke, men på den annen side kjenner jeg ikke så mange 18-åringer som ikke er rimelig selvsentrerte.

Og det er mulig at all oppmerksomheten har forandret henne, evt. gått henne litt til hodet. Hun virket i alle fall langt mer beskjeden med kviser og cap på første audition til idol.

Skrevet

Ja, stakkars uskyldige mannen! :-(

Nå var det strengt tatt ikke mannen som var tema her, men kan godt si mitt om han også? ;-)

Skrevet

Spørsmålet burde heller være hvorfor noen gidder å bruke energi på å like eller mislike folk de ikke kjenner, go sannsynligvis aldri har truffet!

Amen!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå var det strengt tatt ikke mannen som var tema her, men kan godt si mitt om han også? ;-)

I couldn't care less.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...