Gå til innhold

ÅHHHHHHHHHHHHHHHh jeg er så forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

I juli viste de hvor han var og kunne arrestere han.

snakket med politiet nå. Han er borte.

De på oslo sedelighet sier han mest sannsynlig ikke vil skade meg. Koselig. Lyver ikke . De lurer på om min voldtektsmann har rømt landet.

Skrevet

Uff :(

jeg bør ikke engste meg da.. Sånn at han ikke regnes som at han vil skade meg.. Eller noe sånt.

likevel vil jeg jo han skal ta straffa si.. men det er tydeligvis feil

jeia1365380317
Skrevet

jeg bør ikke engste meg da.. Sånn at han ikke regnes som at han vil skade meg.. Eller noe sånt.

likevel vil jeg jo han skal ta straffa si.. men det er tydeligvis feil

Føler med deg :)

Jeg gikk selv å venta på at fyren som banka meg skulle få sitt, og nå, nøyaktig et år etter har jeg fått brev fra politiet om at saken skal opp i retten :)

Det finnes altså håp :)

Jeg var sikker på at saken ble hennlagt !

Men er du redd han kan finne deg?

Skaff deg en voldsalar, selv om det kansje er en mager trøst :)

Skrevet

Føler med deg :)

Jeg gikk selv å venta på at fyren som banka meg skulle få sitt, og nå, nøyaktig et år etter har jeg fått brev fra politiet om at saken skal opp i retten :)

Det finnes altså håp :)

Jeg var sikker på at saken ble hennlagt !

Men er du redd han kan finne deg?

Skaff deg en voldsalar, selv om det kansje er en mager trøst :)

Jeg har voldsalarm.

det som er ekstra irriterende er at i 3 mnd hadde han fast bosted. Men nå er han borte. Og rømt fra straffa

han er utvist i tillegg til 4 år i fengsel. så har han greid å stikke av

jeia1365380317
Skrevet

Jeg har voldsalarm.

det som er ekstra irriterende er at i 3 mnd hadde han fast bosted. Men nå er han borte. Og rømt fra straffa

han er utvist i tillegg til 4 år i fengsel. så har han greid å stikke av

Herregud, ja det sier sitt som hviljer samfunn vi lever i!1

At han fortsatt er i landet etter å ha blitt utvist? Og kulle han først få sone 4 år i våres 5 stjjernes hotell, og sp ut av landet? 4 år litt å legge seg opp penger! Det må føles jævlig!

Kan ikke annet en å si SORRY! Sorry at vi normenn er så naive!

jeia1365380317
Skrevet

At han fortsatt er i landet etter å ha blitt utvist? Og kulle han først få sone 4 år i våres 5 stjjernes hotell, og sp ut av landet? 4 år litt å legge seg opp penger! Det må føles jævlig!

Og sorry for stavinga mi :)

Skrevet

politiet sier at han ikke vil skade meg og de tror han er harmløs.

men likevel går det for meg på rettsikkerheten løs.. fengselstraff skal jo være straff... oppgitt

Skrevet

Og sorry for stavinga mi :)

går bra. Snakket med en veldig koselig politimann i dag. Men han bare beviste psyko systemet

jeia1365380317
Skrevet

politiet sier at han ikke vil skade meg og de tror han er harmløs.

men likevel går det for meg på rettsikkerheten løs.. fengselstraff skal jo være straff... oppgitt

hvis han er så harmløs, ville det vel ikke ha vært noen sak til å børjan med ?1!!

Skrevet

hvis han er så harmløs, ville det vel ikke ha vært noen sak til å børjan med ?1!!

Nei..

Men det er jo argumentet til at han ikke ble fengslet med engang. Fordi han ikke regnes som veldig farlig..

det til tross for at han er dømt for voldtekt

Skrevet

vet jeg bør være en god kristen og frelse folk. Men jeg er så sliten. Jeg gjør så godt jeg kan.

Skrevet

Det er lange soningskøer. Så du ikke han på tv som hadde ventet i fire år på å bli satt inn.

Her i landet er det ventelister på alt, også på å få plass i fengselet.

Skrevet

Du skriver hele tiden at du lyver ikke, i flere tråder.

Det er da ingen som tror du lyver, hvorfor er du så redd for at man tror det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...