Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 I juli viste de hvor han var og kunne arrestere han. snakket med politiet nå. Han er borte. De på oslo sedelighet sier han mest sannsynlig ikke vil skade meg. Koselig. Lyver ikke . De lurer på om min voldtektsmann har rømt landet. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Uff jeg bør ikke engste meg da.. Sånn at han ikke regnes som at han vil skade meg.. Eller noe sånt. likevel vil jeg jo han skal ta straffa si.. men det er tydeligvis feil 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jeg bør ikke engste meg da.. Sånn at han ikke regnes som at han vil skade meg.. Eller noe sånt. likevel vil jeg jo han skal ta straffa si.. men det er tydeligvis feil Føler med deg Jeg gikk selv å venta på at fyren som banka meg skulle få sitt, og nå, nøyaktig et år etter har jeg fått brev fra politiet om at saken skal opp i retten Det finnes altså håp Jeg var sikker på at saken ble hennlagt ! Men er du redd han kan finne deg? Skaff deg en voldsalar, selv om det kansje er en mager trøst 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Føler med deg Jeg gikk selv å venta på at fyren som banka meg skulle få sitt, og nå, nøyaktig et år etter har jeg fått brev fra politiet om at saken skal opp i retten Det finnes altså håp Jeg var sikker på at saken ble hennlagt ! Men er du redd han kan finne deg? Skaff deg en voldsalar, selv om det kansje er en mager trøst Jeg har voldsalarm. det som er ekstra irriterende er at i 3 mnd hadde han fast bosted. Men nå er han borte. Og rømt fra straffa han er utvist i tillegg til 4 år i fengsel. så har han greid å stikke av 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har voldsalarm. det som er ekstra irriterende er at i 3 mnd hadde han fast bosted. Men nå er han borte. Og rømt fra straffa han er utvist i tillegg til 4 år i fengsel. så har han greid å stikke av Herregud, ja det sier sitt som hviljer samfunn vi lever i!1 At han fortsatt er i landet etter å ha blitt utvist? Og kulle han først få sone 4 år i våres 5 stjjernes hotell, og sp ut av landet? 4 år litt å legge seg opp penger! Det må føles jævlig! Kan ikke annet en å si SORRY! Sorry at vi normenn er så naive! 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Herregud, ja det sier sitt som hviljer samfunn vi lever i!1 At han fortsatt er i landet etter å ha blitt utvist? Og kulle han først få sone 4 år i våres 5 stjjernes hotell, og sp ut av landet? 4 år litt å legge seg opp penger! Det må føles jævlig! Kan ikke annet en å si SORRY! Sorry at vi normenn er så naive! Og sorry for stavinga mi 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Herregud, ja det sier sitt som hviljer samfunn vi lever i!1 At han fortsatt er i landet etter å ha blitt utvist? Og kulle han først få sone 4 år i våres 5 stjjernes hotell, og sp ut av landet? 4 år litt å legge seg opp penger! Det må føles jævlig! Kan ikke annet en å si SORRY! Sorry at vi normenn er så naive! politiet sier at han ikke vil skade meg og de tror han er harmløs. men likevel går det for meg på rettsikkerheten løs.. fengselstraff skal jo være straff... oppgitt 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Og sorry for stavinga mi går bra. Snakket med en veldig koselig politimann i dag. Men han bare beviste psyko systemet 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 politiet sier at han ikke vil skade meg og de tror han er harmløs. men likevel går det for meg på rettsikkerheten løs.. fengselstraff skal jo være straff... oppgitt hvis han er så harmløs, ville det vel ikke ha vært noen sak til å børjan med ?1!! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 hvis han er så harmløs, ville det vel ikke ha vært noen sak til å børjan med ?1!! Nei.. Men det er jo argumentet til at han ikke ble fengslet med engang. Fordi han ikke regnes som veldig farlig.. det til tross for at han er dømt for voldtekt 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 vet jeg bør være en god kristen og frelse folk. Men jeg er så sliten. Jeg gjør så godt jeg kan. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det er lange soningskøer. Så du ikke han på tv som hadde ventet i fire år på å bli satt inn. Her i landet er det ventelister på alt, også på å få plass i fengselet. 0 Siter
Gjest abobo Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du skriver hele tiden at du lyver ikke, i flere tråder. Det er da ingen som tror du lyver, hvorfor er du så redd for at man tror det ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.