Gå til innhold

Julegavehjelp! - Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treig som jeg er, ligger jeg tidsmessige ikke så veldig bra an. trenger hjælp til idéer til

jente, 13, aktiv, trener masse håndball og fotball, liker å shoppe og vanke med venner

svigerinne, 31 og gravid

bror, 27 (litt harry å kjøpe cognaque slik jeg pleier når dama er på tjukken?)

Skal farte rundt litt bare jeg får i havn noen småting på jobben..

Anyone?

Skrevet

Jente 13: Kjøp gavekort på ett eller annet senter, det blir supert for ei som liker å shoppe.

Gravid svigerinne: Fotpleieprodukter helt klart, føttene blir slitne under graviditet.

Bror: Bok om barnestell, om han er førstegangsfar. Ellers finnes det mange humorbøker også.

Skrevet

Jeg synes bøker og musikk er fine julegaver til alle, og de er greie å kjøpe sånn i siste liten.

Om du ikke vet hva du skal velge - spør i forretningen, de har ofte greie på det de selger.

Gjest noen forslag
Skrevet

jente, 13: lipgloss, stor veske/bag, drikkeflaske til trening, dusjsåpe, kinobillett

svigerinne, 31 og gravid: slik en gel de har på apoteket som kjøler og er god for hovne/slitne føtter.

bror, 27: sesong en av sopranos eller deadwood.

Gjest noen forslag
Skrevet

Jente 13: Kjøp gavekort på ett eller annet senter, det blir supert for ei som liker å shoppe.

Gravid svigerinne: Fotpleieprodukter helt klart, føttene blir slitne under graviditet.

Bror: Bok om barnestell, om han er førstegangsfar. Ellers finnes det mange humorbøker også.

Jeg ser du tenkte på det samme som meg til den gravide. :-)

Skrevet

Dritbra! Tusen takk! :)

Skrevet

Jeg synes bøker og musikk er fine julegaver til alle, og de er greie å kjøpe sånn i siste liten.

Om du ikke vet hva du skal velge - spør i forretningen, de har ofte greie på det de selger.

Bøker er alltid bra :)

Svigerinna fikk Mamma for første gang av meg i høst :)

Skrevet

jente, 13: lipgloss, stor veske/bag, drikkeflaske til trening, dusjsåpe, kinobillett

svigerinne, 31 og gravid: slik en gel de har på apoteket som kjøler og er god for hovne/slitne føtter.

bror, 27: sesong en av sopranos eller deadwood.

Takk! :)

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe til en kul trønder på 30 som jeg kjenner da?

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe til en kul trønder på 30 som jeg kjenner da?

Hvis du kjenner ham/henne er vel du den nærmeste til å komme på noe?

Skrevet

Hvis du kjenner ham/henne er vel du den nærmeste til å komme på noe?

Haha! Den "kule" trønderen hadde logga seg på fra min pc hjemme. Kan visst ikke ha nick og passord lagra lenger, skjønner jeg :(

Skrevet

Bror som skal bli pappa: "baby - en bruksanvisning" eller "pappa for første gang". (Bøker...)

Skrevet

Bror som skal bli pappa: "baby - en bruksanvisning" eller "pappa for første gang". (Bøker...)

Ja, det var lurt. Det finnes sikkert noen bra pappa bøker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...