Gå til innhold

er du stressa? why???

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Julen er en tid da jeg er alt annet enn stressa. I år sitter jeg med en heftig skoleoppgave hele julen, allikevel er jeg langt ifra stressa! Jeg fatter ikke hvorfor alle er så oppkavet før jul. Gaver skal kjøpes og ting skal lages istand, men dette er jo kjapt gjort? Det er noe fredelig med førjulstiden synes jeg. Kanskje det bare er jeg som er en veldig laidbkack person, jeg vet ikke... Er du stressa? Isåfall hvorfor?

Skrevet

Du har kanskje ikke barn? Som skal være med på diverse førjulsarrangementer og avslutninger som de skal ha kostymer til, det skal bakes kake til og som foreldre forventes å være med på?

I tillegg til kunder som ønsker ALT ferdig innen utgangen av budsjettåret?

Samt sånne valige juleforberedelser som må tas i mellom?

;)

Skrevet

..og i tillegg til alt det Elextra nevner skal ha 8 middagsgjester på julaften

Skrevet

Jeg er ikke det minste stressa.

Alle gavene er kjøpt og levert, bortsett fra en liten ting til mannen fra nissen (som er meg)

Jeg har pyntet ferdig, juletreet er på plass.

Skal kjøpe inn litt mer mat i dag,noe for å ha i julestrømpene, vaske over litt her og der, brette sammen noe tøy og så er det jul.

Skrevet

Jeg stresser ikke.

Kan nok komme til og kjenne på stresset i dag, da jeg skal på butikken med en lang handleliste, men det er alle folkene jeg blir stressa av.

Ellers er det lite stress. Men skjønner at de som har barn, som er med på diverse aktiviteter, har en mer stressendes tid. Avslutninger både her og der tar masse tid.

Skrevet

Jeg stresser ikke.

Kan nok komme til og kjenne på stresset i dag, da jeg skal på butikken med en lang handleliste, men det er alle folkene jeg blir stressa av.

Ellers er det lite stress. Men skjønner at de som har barn, som er med på diverse aktiviteter, har en mer stressendes tid. Avslutninger både her og der tar masse tid.

Siste skoledagen var i går her. Og i dag er det siste barnehagedag. De fleste avslutninger er nok ferdig nå.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har også skoleoppgaver + jeg skal jobbe litt i julen.

Skrevet

Siste skoledagen var i går her. Og i dag er det siste barnehagedag. De fleste avslutninger er nok ferdig nå.

Ja, men at det har gått mye tid frem til nå, og da blir det gjerne en del som må ordnes i siste liten.

Og man må ta med seg barna slik at de får handle litt gaver ovs.

Jeg har bare en, og han går ikke på skolen, så her har det vært rolig :o)

Skrevet

Ja, men at det har gått mye tid frem til nå, og da blir det gjerne en del som må ordnes i siste liten.

Og man må ta med seg barna slik at de får handle litt gaver ovs.

Jeg har bare en, og han går ikke på skolen, så her har det vært rolig :o)

Jeg har 3 og det har vært rolig her også. To av dem begynner å bli ganske store da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...