Gjest wonderinggirl Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Julen er en tid da jeg er alt annet enn stressa. I år sitter jeg med en heftig skoleoppgave hele julen, allikevel er jeg langt ifra stressa! Jeg fatter ikke hvorfor alle er så oppkavet før jul. Gaver skal kjøpes og ting skal lages istand, men dette er jo kjapt gjort? Det er noe fredelig med førjulstiden synes jeg. Kanskje det bare er jeg som er en veldig laidbkack person, jeg vet ikke... Er du stressa? Isåfall hvorfor? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du har kanskje ikke barn? Som skal være med på diverse førjulsarrangementer og avslutninger som de skal ha kostymer til, det skal bakes kake til og som foreldre forventes å være med på? I tillegg til kunder som ønsker ALT ferdig innen utgangen av budsjettåret? Samt sånne valige juleforberedelser som må tas i mellom? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 ..og i tillegg til alt det Elextra nevner skal ha 8 middagsgjester på julaften 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er ikke det minste stressa. Alle gavene er kjøpt og levert, bortsett fra en liten ting til mannen fra nissen (som er meg) Jeg har pyntet ferdig, juletreet er på plass. Skal kjøpe inn litt mer mat i dag,noe for å ha i julestrømpene, vaske over litt her og der, brette sammen noe tøy og så er det jul. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg stresser ikke. Kan nok komme til og kjenne på stresset i dag, da jeg skal på butikken med en lang handleliste, men det er alle folkene jeg blir stressa av. Ellers er det lite stress. Men skjønner at de som har barn, som er med på diverse aktiviteter, har en mer stressendes tid. Avslutninger både her og der tar masse tid. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg stresser ikke. Kan nok komme til og kjenne på stresset i dag, da jeg skal på butikken med en lang handleliste, men det er alle folkene jeg blir stressa av. Ellers er det lite stress. Men skjønner at de som har barn, som er med på diverse aktiviteter, har en mer stressendes tid. Avslutninger både her og der tar masse tid. Siste skoledagen var i går her. Og i dag er det siste barnehagedag. De fleste avslutninger er nok ferdig nå. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har også skoleoppgaver + jeg skal jobbe litt i julen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Siste skoledagen var i går her. Og i dag er det siste barnehagedag. De fleste avslutninger er nok ferdig nå. Ja, men at det har gått mye tid frem til nå, og da blir det gjerne en del som må ordnes i siste liten. Og man må ta med seg barna slik at de får handle litt gaver ovs. Jeg har bare en, og han går ikke på skolen, så her har det vært rolig ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ja, men at det har gått mye tid frem til nå, og da blir det gjerne en del som må ordnes i siste liten. Og man må ta med seg barna slik at de får handle litt gaver ovs. Jeg har bare en, og han går ikke på skolen, så her har det vært rolig ) Jeg har 3 og det har vært rolig her også. To av dem begynner å bli ganske store da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.