Gå til innhold

Princess Peach

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Hvor bestilte du fra? Og hva ble totalkostnaden?

Jeg har et gavekort på 150 kroner fra Free Record Shop jeg skal bruke, og jeg så at de hadde sesong 1 av House, men det kostet 400, så om jeg får det betydelig billigere et annet sted så vil jeg gjerne ha tips :)

Jeg har et gavekort på 150 kroner fra Free Record Shop jeg skal bruke, og jeg så at de hadde sesong 1 av House, men det kostet 400, så om jeg får det betydelig billigere et annet sted så vil jeg gjerne ha tips :)

299 betalte jeg på Platekompaniet

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=76NSD8244839

Og jeg er blitt totalt hekta... :o)

Glemte og si at frakten er på 30 kr.

Var super rask levering.

Annonse

Takk for tips! :) Får se om jeg skal unne meg den en dag :)

Jeg anbefaler serien virkelig! Nå skjønner jeg hvorfor det har vært så mange tråder om den.

Var ikke så høy pris på sesong 2 heller, 349 kr.

Sitter og vurderer om jeg skal forhåndsbestille den, slipper 24 januar.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...