Velouria Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har en fugl i kjøleskapet mitt som skal spises på julaften. Hvor lenge kan jeg ha den opptinet i kjøleskapet før jeg må steke den? Den er ferdig tinet idag, kan vi vente med å steke på søndag eller må vi gjøre det idag? 0 Siter
lex Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 To dager i kjøleskap er ikke noe problem forutsatt at kjøleskapet har korrekt temperatur (4-5 grader) og fuglen var fersk og fin før den ble frosset. Store, hele kjøttstykker holder seg lenge i kjøleskap. 0 Siter
Velouria Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 To dager i kjøleskap er ikke noe problem forutsatt at kjøleskapet har korrekt temperatur (4-5 grader) og fuglen var fersk og fin før den ble frosset. Store, hele kjøttstykker holder seg lenge i kjøleskap. Tusen takk, jeg har nemlig ikke lyst å matforgifte mannen og det ene barnet mitt på julaften. 0 Siter
lex Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Tusen takk, jeg har nemlig ikke lyst å matforgifte mannen og det ene barnet mitt på julaften. Det går nok sikkert bra! Husk dessuten at kjøtt (og fisk) lukter surt og ekkelt ganske lenge før det blir bedervet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.