Gå til innhold

Hvilken farge/treverk på laminatgulv til lysebrune vegger?

Anbefalte innlegg

Gjest legge nytt
Skrevet

Vi har malt soverommet i en slags latte/brunfarge, forholdsvis lys farge, men ikke av de lyseste.

Vi har flott tregulv på gulvet, men vil foreløpig legge bare laminat til vi gjør noe med tregulvet.

MEN... hvilken laminat/farge, det er jo så mye å velge mellom.

Noen ideer?

Skrevet

*Forvirret* Skal dere bruke tid og penger til å legge et midlertidig golv oppå tregolvet?

Er det et flott tregolv som dere kunne tenkt dere å skifte farge på så ville jeg kanskje beiset det i en litt mørkere farge slik at trestrukturen synes fremdeles. Du kan alltids male over beis siden, men ikke omvendt.

Gjest legge nytt
Skrevet

*Forvirret* Skal dere bruke tid og penger til å legge et midlertidig golv oppå tregolvet?

Er det et flott tregolv som dere kunne tenkt dere å skifte farge på så ville jeg kanskje beiset det i en litt mørkere farge slik at trestrukturen synes fremdeles. Du kan alltids male over beis siden, men ikke omvendt.

Ja vi gjør det sånn for det er minsten som skal ha soverommet i en periode, og med bilkjøring og andre leker så går det hard utover gulvet, derfor tenkte vi bare å kjøpe noe billig laminat. Men ble usikker på om vi burde gå for noe mørkt eller lyst...

Skrevet

Jeg syns definitivt lyse gulv. Spesielt siden sønnen din skal ha det som lekerom. Skulle det vært et rent soverom kunne det vært mørkt gulv..., men mørke gulv føles for meg "tungt". Blir liksom tung og dradd ned mot gulvet.., føler meg mye bedre og lettere med lyse gulv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...