Gå til innhold

JUlepapir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så inni hampen forbanna på det dårlige innpakningspapiret som selges. Så fikk jeg en, syns jeg, god idè. Gikk på Nille og kjøpte en rull med papirduk, pen og sølvfarget til 29,90. Den var 6.00x1.20. Da gikk det greit å pakke inn. Ble så fint med røde bånd og til og fra kort som gikk i rødt.

Skrevet

Avispapir og gråpapir bruker jeg, det holder godt og kan jazzez opp så det blir litt spennende og pent om man vil.

Skrevet

Avispapir og gråpapir bruker jeg, det holder godt og kan jazzez opp så det blir litt spennende og pent om man vil.

Det kan jeg prøve når rullen er oppbrukt

Skrevet

Men husk at gavepapir visstnok skal sorteres som plast!

Skrevet

Da blir det rett i papirdunken etter bruk

Skrevet

Synes ikke at IKEA sitt julepapir var så verst i år! Billig også!

Skrevet

Da blir det rett i papirdunken etter bruk

Nei!

Det er PLAST!

Det er _IKKE_ papir!!

Skrevet

Helt enig! Men det verste papiret fant jeg jaggu på KID .- jeg kjøpte en pyntepute og benyttet meg av pakkedisken - nesten gjennomsiktig gullpapir var det der. Bare jeg tok i gaven etterpå så ble det huller etter fingrene. &/#&%¤%

Et år kjøpte jeg gråpapir og hyssing, -skrev ret tpå pakkene med kalligrafipenn -og brukte sånt rødt julesegl - det var SPREKT - men har ikke tid til sånt i år.

Skrevet

Vi har fått egne røde søpleposer til gavepapir fra kommunen vi :)

Skrevet

Nei!

Det er PLAST!

Det er _IKKE_ papir!!

Jammen, det var jo papirduken jeg snakka om jo

Skrevet

Helt enig! Men det verste papiret fant jeg jaggu på KID .- jeg kjøpte en pyntepute og benyttet meg av pakkedisken - nesten gjennomsiktig gullpapir var det der. Bare jeg tok i gaven etterpå så ble det huller etter fingrene. &/#&%¤%

Et år kjøpte jeg gråpapir og hyssing, -skrev ret tpå pakkene med kalligrafipenn -og brukte sånt rødt julesegl - det var SPREKT - men har ikke tid til sånt i år.

Det høres pent ut, grått og rødt,hmmmm, noe å tenke på

Skrevet

Synes ikke at IKEA sitt julepapir var så verst i år! Billig også!

Alt for langt for meg å dra på Ikea for å handle julepapir :-)

Skrevet

Nei!

Det er PLAST!

Det er _IKKE_ papir!!

Det skal heller ikke i plastavfallet, men i restavfallet. Det er jo ikke plast, men papir som er tilsatt alt for mye rart til å kunne resirkuleres.

Skrevet

Det høres pent ut, grått og rødt,hmmmm, noe å tenke på

Det er veldig pent. Samme året hadde vi brune konvolutter til julekortene også - med stempel bakpå.

VI brukte skikkelig sånn rødt lakk og segl altså .)

KOselige minner fra begynnelsen gubben og jeg var sammen :)

Skrevet

Hmmmm her i vårt renovasjonsområde skal det sorterast som restavfall, slett ikkje som plast. Det er jo lagd av papir, men gjennomfarga og av den grunn ikkje resirkulerbart, meiner eg å hugse det blir sagt.

Eg ser forøvrig at det er litt ulik sortering på ein del ting her i landet - ikkje berre når det gjeld gavepapir. Lurer på kvifor det er slik...

Det irriterte meg den gong det var... å kva heitte det barneprogrammet igjen... Kykelikokos søppelsorteringskonkurranse, der ein jo fikk poeng for rett sortert søppel. Dei sorterte IKKJE slik vi gjorde her, sendte altfor mykje i restavfallet som kunne spesialsorterast ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...