Gå til innhold

bare lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ser på tlf til typen min at det er ei jente som ringer(og han ikke vet at jeg har sett det),og når jeg spør vanlig om hvem som ringte så svarer han navnet på en kompis,har jeg lov å reagere? har ikke sneket på telefonen eller noe bare så på telefonen hans sånn fort når det ringte før han "avviste" samtalen.

er det galt av meg å begynne å lure da??

Skrevet

Syns det hørtes litt rart ut ja.

Hvis det ikke er noen grunn til å skjule noe, så trenger han heller ikke lyve om hvem som har ringt. Med mindre du har for vane å lage masse oppstuss og pes hvis han får telefon fra en jente og det ikke er noe mer enn en telefon.

Pleier han å gjemme mobilen da?

Skrevet

Det kommer an på.

Har du vært sjalu og laget "rabalder" før? I såfall kan det være at han kom med en hvit løgn om en uskyldig samtale for å unngå en krangel.

Eller kanskje han har julehemmeligheter? (Sånne man har når man driver og fikser julegaver)

Poenget mitt er at det trenger ikke være noe farlig, men jeg skjønner godt at du begynner å lure. Den følelsen er ikke noe god.

Skrevet

Det hender stadig vekk at enkelte venner ringer meg fra kjærestens telefon, f.eks.

Skrevet

Syns det hørtes litt rart ut ja.

Hvis det ikke er noen grunn til å skjule noe, så trenger han heller ikke lyve om hvem som har ringt. Med mindre du har for vane å lage masse oppstuss og pes hvis han får telefon fra en jente og det ikke er noe mer enn en telefon.

Pleier han å gjemme mobilen da?

bruker ikke å lage pes nei,og jeg er fulstendig klar over at han har mange venner,også jentevenne,og det har jeg ingenting imot.men blir bare litt lei meg når han ikke er ærlig med meg.har konfrontert han med dette nå ,men han ble bare veldig sur.

Gjest kommer an på..
Skrevet

Det kommer an på hvordan du reagerer når det er en kvinne som ringer.

Om du ikke tåler det og lager spetakkel, er det ikke rart at han tar en hvit løgn.

Om du synes det er helt grei, men han likevel lyver, kan du reagere.

For de fleste er det faktisk slik at de får telefoner både fra menn og kvinner uten at det betyr noe galt.

Skrevet

bruker ikke å lage pes nei,og jeg er fulstendig klar over at han har mange venner,også jentevenne,og det har jeg ingenting imot.men blir bare litt lei meg når han ikke er ærlig med meg.har konfrontert han med dette nå ,men han ble bare veldig sur.

Hei, bare lurer.

Jeg er selv gutt og vet av smertelig erfaring at noen jenter er sensitive til at jeg har telefonisk kontakt med andre venninner. Derfor er det liksom "lettest" å dra en liten hvit løgn for å unngå nærgående spørsmål om mine vennskaper med jenter.. Alle behøver litt rom for privatliv utenom kjæresten sin, uten derfor å bli mistenkt for å ha andre enn edle motiver. Du kan jo diskutere dette med han, så får du vel litt mer visshet og klarhet i situasjonen. Lykke til!

Skrevet

En venninne av meg har mobil som er registrert på mannen hennes. Skulle gubben min søke på nummeret så ville han få opp "Ole Olsen" ikke "Anne Olsen" som jeg hadde sagt ringte. Ikke lag problemer der det kanskje ikke finnes:-)

Skrevet

Hm, da skjønner jeg godt følelsen du sitter med. Hvis du ikke lager rabalder og han likevel tar en løgn på hvem som ringer, så hadde jeg nok også sittet med samme følelsen.

Det er ingen god følelse.

Hos oss ligger mobilene åpne og ingen av oss har noen hemmeligheter - og hvis noen ringer lyver vi ikke om hvem det er.

Jeg hadde reagert likedan som deg dersom jeg hadde oppdaget en løgn på det.

Skrevet

En venninne av meg har mobil som er registrert på mannen hennes. Skulle gubben min søke på nummeret så ville han få opp "Ole Olsen" ikke "Anne Olsen" som jeg hadde sagt ringte. Ikke lag problemer der det kanskje ikke finnes:-)

Men det er noe annet hvis den står registrert på en annen. I dette tilfellet så jo hovedinnleggsskriver hvem typen hadde lagret nummeret som. Det blir noe annet

Og så sant hun ikke pleier å lage problemer hvis en jente ringer, så har han knapt en grunn til å lyve om det.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Da er det et eller annet han ikke vil fortelle deg.

Jeg hadde begynt å lure. Og jeg hadde presset han til han fortalte sannheten. Enten den er helt uskyldig eller ei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...