Gå til innhold

Natttanker


Gjest Celina

Anbefalte innlegg

Gjest Celina

Sitter oppe nå på natta. Vil ikke legge meg. Har hørt at man forbrenner flere kalorier i våken tilstand. Vandrer rundt som et hvileløst svin. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vil ut å jogge NÅ, men orker ikke, fordi det regner så j**** Får nok heller løpe litt i trappene eller noe. Må være sikker på at jeg klarer å komme meg inn i buksa i morgen. Huff, orker bare ikke å legge meg.

Nei nå må jeg slutte å plage dere her på forumet med tullet mitt, ihvertfall for i natt, hehe.

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Celina

Hum hum. Kanskje ikke tre t-er etter hverandre i et ord. Nattetanker blir kanskje bedre? Nei ikke veit jeg, det er faen meg ikke så viktig heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Celina! Håper at du likevel valgte å legge deg, få noen timers søvn. Kroppen er som en biologisk klokke- den er i behov av søvn og hvile for å kunne fungere maksimalt. Selv om du kanskje forbrenner noen kalorier mer på å være i moderat aktivitet, så forbrenner du også kalorier ved hvile, søvn. Kroppen forbruker energi for sine forskjellige kjemiske prosesser som hele tiden er nødvendig for at kroppen skal holdes i live. Det kan også være andre årsaker enn et mindre kaloriforbruk til at du kanskje ikke våger å gå å legge deg? Det viser seg at mange beskriver angst, ensomhet, uro, sinne eller mange vanskelige tanker og følelser dukker opp når en kommer i sengen. Kanskje dette også gjelder for deg? Håper du har noen som du stoler på som du kan dele dine tanker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...