Gjest Merrmerr Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvordan er disse byene? Vurderer å flytte dit for å studere, og trenger derfor andres meninger om disse plassene 0 Siter
hidi Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Er svært godt kjent i Arendal, men aner null og niks om Gjøvik! Hva vil du vite? 0 Siter
Gjest Student på Gjøvik Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg studerer på Gjøvik. Bare å spørre om det er noe du lurer på Hvor skal du ev. studere? Miljøet på HIG er veldig bra. 0 Siter
birdie Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Arendal er kultur (film, teater, konserter, rockeklubb) og litt sport, Gjøvik er sport. Veeeldig overfladisk sagt. Men det beste studentmiljøet i Aust Agder er vel egentlig i Grimstad, vil tro at det blir litt pendling disse byene imellom dersom det er her du havner. Kanskje i så fall ikke så dumt å bosette seg mellom Arendal og Grimstad, evt. i selve Grimstad? Veie det opp mot hva du vektlegger - å ha enkel tilgang til sosiale tilstelninger, eller å kunne rusle til forelesninger. 0 Siter
Gjest Merrmerr Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg studerer på Gjøvik. Bare å spørre om det er noe du lurer på Hvor skal du ev. studere? Miljøet på HIG er veldig bra. jeg tenkte å ta sykepleien på gjøvik men det spørs om jeg får med meg min samboer da hehe Er det koslig by? er det lite/stort? vanskelig å komme inn? 0 Siter
Spirea Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Studerer på Gjøvik, men er ikke en del av studentmiljøet ettersom jeg pendler over lange avstander hver uke. Slik jeg ser det er Gjøvik en koselig by med et sterkt og sammensveiset studentmiljø. Det er noe avstand mellom HiG og bysentrum, men ikke mer enn at det er til å leve med. Jeg liker kysten bedre enn innlandet, så for meg hadde nok valget vært enkelt om det dreide seg om omgivelser.... Gjøvik ligger på vestsiden av Mjøsa - for noen er det tilstrekkelig maritimt ;o) Ta en titt innom nettsidene og se om de to stedene begge har det du vil ha. Kikk på kommunikasjon til de stedene du pleier å besøke og velg på grunnlag av disse kriteriene. Jeg håpe du finner det du ser etter. 0 Siter
Femma Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Studerer på Gjøvik, men er ikke en del av studentmiljøet ettersom jeg pendler over lange avstander hver uke. Slik jeg ser det er Gjøvik en koselig by med et sterkt og sammensveiset studentmiljø. Det er noe avstand mellom HiG og bysentrum, men ikke mer enn at det er til å leve med. Jeg liker kysten bedre enn innlandet, så for meg hadde nok valget vært enkelt om det dreide seg om omgivelser.... Gjøvik ligger på vestsiden av Mjøsa - for noen er det tilstrekkelig maritimt ;o) Ta en titt innom nettsidene og se om de to stedene begge har det du vil ha. Kikk på kommunikasjon til de stedene du pleier å besøke og velg på grunnlag av disse kriteriene. Jeg håpe du finner det du ser etter. Gjøvik er gær'ne si'a! 0 Siter
Gjest opplendingi Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Gjøvik er gær'ne si'a! Nehei!!! Nå må du gi deg!!!!! 0 Siter
Gjest opplendingi Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 jeg tenkte å ta sykepleien på gjøvik men det spørs om jeg får med meg min samboer da hehe Er det koslig by? er det lite/stort? vanskelig å komme inn? Gjøvik er en koselig by. Byen der Skibladner "sover" om vinteren. Gjøvik ligger ved Mjøsa og det er flott å bade i Mjøsa om sommeren. Det er godt med butikker, kino, teater osv på Gjøvik. Det er en flott svømmehall inne i fjellet. Der er også ishallen som ble brukt under OL. Så vidt jeg har hørt er studiemiljøet godt. Det er også et aktivt musikkmiljø der. Trivelige steder å bo både i og utenfor Gjøvik. 0 Siter
Gjest gjøvikjente Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hva er det som er viktig for deg da? 0 Siter
Spirea Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Gjøvik er gær'ne si'a! Pøh... samma sjø, ulik side.... Men det må da være Gjøvik som har kveldssola da'ma....? 0 Siter
Femma Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Nehei!!! Nå må du gi deg!!!!! Aldri! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.