Gjest Merrmerr Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvordan er disse byene? Vurderer å flytte dit for å studere, og trenger derfor andres meninger om disse plassene 0 Siter
hidi Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Er svært godt kjent i Arendal, men aner null og niks om Gjøvik! Hva vil du vite? 0 Siter
Gjest Student på Gjøvik Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg studerer på Gjøvik. Bare å spørre om det er noe du lurer på Hvor skal du ev. studere? Miljøet på HIG er veldig bra. 0 Siter
birdie Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Arendal er kultur (film, teater, konserter, rockeklubb) og litt sport, Gjøvik er sport. Veeeldig overfladisk sagt. Men det beste studentmiljøet i Aust Agder er vel egentlig i Grimstad, vil tro at det blir litt pendling disse byene imellom dersom det er her du havner. Kanskje i så fall ikke så dumt å bosette seg mellom Arendal og Grimstad, evt. i selve Grimstad? Veie det opp mot hva du vektlegger - å ha enkel tilgang til sosiale tilstelninger, eller å kunne rusle til forelesninger. 0 Siter
Gjest Merrmerr Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg studerer på Gjøvik. Bare å spørre om det er noe du lurer på Hvor skal du ev. studere? Miljøet på HIG er veldig bra. jeg tenkte å ta sykepleien på gjøvik men det spørs om jeg får med meg min samboer da hehe Er det koslig by? er det lite/stort? vanskelig å komme inn? 0 Siter