Gå til innhold

Hvor lang er jula deres? (FU)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber alltid i romjula. Og når jeg går på jobb tredje juledag er liksom jula litt over. Det er ikke så mye mer å få ut av den når man skal jobbe hele dagen.

Er det mange som har fri i romjula? Tar dere ut ferie da?

Lurer på om jeg skal spare noen dager til neste romjul. Nå syns jeg snart det er min tur til å ha litt laaang jul... :-)

monique1365380367
Skrevet

hei...

Jeg har tatt en ferieuke denne jula, men det fordi jeg har barna mine denne jula....de feirer annethvert år hos pappaen og meg...

Så for og ikke risikere at jeg blir kalt inn på jobb, tok jeg like godt ferie....

så nå skal jeg kose meg...:-)

Skrevet

Jeg jobber 44 timers uke (5 dager i uka) og har 8 ukers sommerferie,høstferie,juleferie,påskeferie og Vinterferie ingen jobb i disse ukene. :)

Det er jaggu godt å tenke på selv om det er hardt å jobbe lange dager så vil jeg ikke bytte kjenner jeg nå ;)

Skrevet

Der jeg jobber "får" man en dag fri i romjulen som kompensasjon for personalmøter gjennom året (4 stk - frivillig tvang å gå på dem...)

Vil man ha mer fri enn det i jula så må man spare ferie rett og slett.

Skrevet

Jeg har tatt tre feriedager i romjula samt at jeg tok ferie i dag, og har fri med lønn de andre dagene, så jeg har halvannen uke juleferie nå :)

Men de viktigste juledagene er jo julaften, 1. og 2. dag, de andre er mer sløve fridager da det kanskje blir noen besøk og ellers rolige dager hjemme.

Skrevet

Tar ut avspasering det meste av romjula, skal jobbe torsdag.

Er ikke helt krise det, er så sliten nå at bare å tenke fem dager fri før torsdag og fire dager fri etter gjør meg salig :)

Jula er over for mitt vedkommende etter at rakettene har lagt seg. Da har et nytt år begynt og av en eller annen merkelig grunn så forsvinner all julefølelsen da enda jeg stortrives i julepyntet hus :)

Skrevet

Jeg skal jobbe - men det er bare koselig - går igjennom fakturaer, rydder litt - gjør meg ferdig med året rett og slett -og så er det ikke ungemas på jobben - hihi.

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på jobb 1. og 2. juledag, så julen blir ikke så lang i år heller.

Skrevet

Jeg har jobbet "livet av meg" de siste dagene på jobb. Må jobbe hele romjula også, kveldene også om nødvendig.

Så på en måte er jula over etter noen få dager, men jeg har litt jul i noen uker fremover. Fjerner nok ikke julepynten før noen uker ut i januar. Mine foreldre hadde alltid juletre det meste av januar.

ikke fast nick
Skrevet

Tja, har hatt ei ukes juleferie allerede og skal ikke jobbe igjen før i andre uke av januar. Deilig med langfri!

Skrevet

Jeg skal jobbe i romjula, pleier alltid å gjøre det.

Skrevet

Jobber 3. og 4. juledag i år. Vi avspaserer to dager hver, sjefen og jeg, og det går på rundgang i forhold til min barneturnus hvem som har fri første og siste halvdel av romjula. :o)

Så i år har jeg fri 3 dager, så to arbeidsdager og så fri 4 dager.

Skrevet

Vi har fri alle dagene mellom jul og nyttår begge to i år, første gang som jeg kan huske. Det blir skikkelig deilig og ikke så mye stress som det har vært tidligere, siden vi skal fylket rundt å besøke oss. :)

Skrevet

På jobben min har vi fri på julaften og nyttårsaften (i år er det jo søndag da ...), og to ekstra feriedager som må tas ut i forbindelse med jula. Ellers er dagene i romjula en time kortere.

Jeg tar alltid fri i romjula. I år tok jeg fri fredag 22.12. og tar fri 2. og 3. januar også. Det blir en lang og deilig juleferie.

Skrevet

Har tatt ferie uka før jul, tar en feriedag og en dag avspasering i romjula så jeg skal jobbe fredag og lørdag. Henholdsvis 09-15 og 10-14

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...