Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor salt skal det være? *dum og blond*

Jeg la akkurat kjøttet i vann og lurte på akkurat det.

et skal være mye mer salt enn hva som er behagelig.

*forklare med hendene*

Skrevet

et skal være mye mer salt enn hva som er behagelig.

*forklare med hendene*

hehe - betyr det at det skal være så salt at jeg tror det er for salt?

Skrevet

hehe - betyr det at det skal være så salt at jeg tror det er for salt?

riktig!!! :-D

Skrevet

riktig!!! :-D

Det høres greit ut. Jeg skal smake før jeg legger meg og når jeg står opp :o)

Skrevet

Det høres greit ut. Jeg skal smake før jeg legger meg og når jeg står opp :o)

deilig! og så noen minutter i grillen på julaften, blir sikkert ypperlig :-)

Skrevet

deilig! og så noen minutter i grillen på julaften, blir sikkert ypperlig :-)

Det blir sikkert nydelig, jeg gleder meg allerede :o)

Skrevet

Det blir sikkert nydelig, jeg gleder meg allerede :o)

*blander meg inn her*

Det skal smake salt, så det er viktig at du sjekker, for utvannet er ikke godt.

Nå begynte jeg og glede meg til julaften her :o)

Skrevet

*blander meg inn her*

Det skal smake salt, så det er viktig at du sjekker, for utvannet er ikke godt.

Nå begynte jeg og glede meg til julaften her :o)

Akkurat nå er jeg bare stressa for minstemann er kjørt på sykehuset igjen fordi han bare kaster opp så nå håper jeg ikke alle legger seg så jeg ikke har noen å snakke med.

Men jeg skal smake på kjøttet altså, skjønner jo at det ikke er godt hvis det er for lite salt.

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare stressa for minstemann er kjørt på sykehuset igjen fordi han bare kaster opp så nå håper jeg ikke alle legger seg så jeg ikke har noen å snakke med.

Men jeg skal smake på kjøttet altså, skjønner jo at det ikke er godt hvis det er for lite salt.

Å nei! Huff da, er det piller eller flytendes han får?

Har han utslett? Kom til og tenke på skarlagensfeber jeg. Kan man få det når man er litt større? Guttungen hadde det, og han spydde som en gris, var skikkelig dårlig og det hele var bare ekkelt.

Og jeg som nettopp sendte den klagemailen til deg, bare overse den du. Men hold meg oppdatert da, er våken en stund til jeg.

Skrevet

Uff så guffent! Lykke til!

Skrevet

Å nei! Huff da, er det piller eller flytendes han får?

Har han utslett? Kom til og tenke på skarlagensfeber jeg. Kan man få det når man er litt større? Guttungen hadde det, og han spydde som en gris, var skikkelig dårlig og det hele var bare ekkelt.

Og jeg som nettopp sendte den klagemailen til deg, bare overse den du. Men hold meg oppdatert da, er våken en stund til jeg.

Jeg har svart deg :o)

Men jeg kjenner at jeg urolig. Nå ligger han på sykehuset med intravenøst og skal observeres til i morra.

Skrevet

Jeg har svart deg :o)

Men jeg kjenner at jeg urolig. Nå ligger han på sykehuset med intravenøst og skal observeres til i morra.

Da får han i allefall væske i seg, og det er jo det vigtigste med oppkast.

Kjipt og ligge på sykehus, men krysser fingrene for at han kommer ut i morgen. Og at det bare er litt væske som skal til.

Skrevet

Da får han i allefall væske i seg, og det er jo det vigtigste med oppkast.

Kjipt og ligge på sykehus, men krysser fingrene for at han kommer ut i morgen. Og at det bare er litt væske som skal til.

Han er i hvert fall i trygge hender :o)

Skrevet

Han er i hvert fall i trygge hender :o)

Det er bra det, så får du slappet av litt også.

Ikke noe særlig når ungene er syke, i allefall ikke når man ikke er med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...