thinkerbell Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Men hvor salt skal det være? *dum og blond* Jeg la akkurat kjøttet i vann og lurte på akkurat det. et skal være mye mer salt enn hva som er behagelig. *forklare med hendene* 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 et skal være mye mer salt enn hva som er behagelig. *forklare med hendene* hehe - betyr det at det skal være så salt at jeg tror det er for salt? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 hehe - betyr det at det skal være så salt at jeg tror det er for salt? riktig!!! :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 riktig!!! :-D Det høres greit ut. Jeg skal smake før jeg legger meg og når jeg står opp ) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det høres greit ut. Jeg skal smake før jeg legger meg og når jeg står opp ) deilig! og så noen minutter i grillen på julaften, blir sikkert ypperlig :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 deilig! og så noen minutter i grillen på julaften, blir sikkert ypperlig :-) Det blir sikkert nydelig, jeg gleder meg allerede ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det blir sikkert nydelig, jeg gleder meg allerede ) *blander meg inn her* Det skal smake salt, så det er viktig at du sjekker, for utvannet er ikke godt. Nå begynte jeg og glede meg til julaften her ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 *blander meg inn her* Det skal smake salt, så det er viktig at du sjekker, for utvannet er ikke godt. Nå begynte jeg og glede meg til julaften her ) Akkurat nå er jeg bare stressa for minstemann er kjørt på sykehuset igjen fordi han bare kaster opp så nå håper jeg ikke alle legger seg så jeg ikke har noen å snakke med. Men jeg skal smake på kjøttet altså, skjønner jo at det ikke er godt hvis det er for lite salt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Akkurat nå er jeg bare stressa for minstemann er kjørt på sykehuset igjen fordi han bare kaster opp så nå håper jeg ikke alle legger seg så jeg ikke har noen å snakke med. Men jeg skal smake på kjøttet altså, skjønner jo at det ikke er godt hvis det er for lite salt. Å nei! Huff da, er det piller eller flytendes han får? Har han utslett? Kom til og tenke på skarlagensfeber jeg. Kan man få det når man er litt større? Guttungen hadde det, og han spydde som en gris, var skikkelig dårlig og det hele var bare ekkelt. Og jeg som nettopp sendte den klagemailen til deg, bare overse den du. Men hold meg oppdatert da, er våken en stund til jeg. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Akkurat nå er jeg bare stressa for minstemann er kjørt på sykehuset igjen fordi han bare kaster opp så nå håper jeg ikke alle legger seg så jeg ikke har noen å snakke med. Men jeg skal smake på kjøttet altså, skjønner jo at det ikke er godt hvis det er for lite salt. Uff så guffent! Lykke til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Å nei! Huff da, er det piller eller flytendes han får? Har han utslett? Kom til og tenke på skarlagensfeber jeg. Kan man få det når man er litt større? Guttungen hadde det, og han spydde som en gris, var skikkelig dårlig og det hele var bare ekkelt. Og jeg som nettopp sendte den klagemailen til deg, bare overse den du. Men hold meg oppdatert da, er våken en stund til jeg. Jeg har svart deg ) Men jeg kjenner at jeg urolig. Nå ligger han på sykehuset med intravenøst og skal observeres til i morra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Uff så guffent! Lykke til! Takk for det. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har svart deg ) Men jeg kjenner at jeg urolig. Nå ligger han på sykehuset med intravenøst og skal observeres til i morra. Da får han i allefall væske i seg, og det er jo det vigtigste med oppkast. Kjipt og ligge på sykehus, men krysser fingrene for at han kommer ut i morgen. Og at det bare er litt væske som skal til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Da får han i allefall væske i seg, og det er jo det vigtigste med oppkast. Kjipt og ligge på sykehus, men krysser fingrene for at han kommer ut i morgen. Og at det bare er litt væske som skal til. Han er i hvert fall i trygge hender ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Han er i hvert fall i trygge hender ) Det er bra det, så får du slappet av litt også. Ikke noe særlig når ungene er syke, i allefall ikke når man ikke er med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.