Gå til innhold

ut å jogge..


Gjest mania

Anbefalte innlegg

Sitter oppe nå,sto opp for en halv time siden-ringeklokka mi på mobilen ringte og viste følgende beskjed;jogg-nå!! Så nå skal jeg ut,kaldt.Er så trøtt,har levd på minimalt med mat denne uka,selv om det føles alt for mye som vanlig..Fatter ikke hvorfor jeg er så sykt trøtt,kanskje jeg tåler mindre enn før..Lurer på om jeg plutselig kan falle om-besvime-på skolen pga. dette?Kan det skje?Dersom man går uten mye mat en god stund,kan man plutselig bare falle om uten at man får noe "forvarsel"? Er litt redd for det.Nei nå skal jeg slutte å syte sånn,i dag skal jeg holde maska,i dag skal jeg være glad og fornøyd,ikke skjelle ut foreldrene mine for hver minste ting.

Kos og klem til alle-ha en fin dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære mania! Ved langvarig lavt næringsinntak, væskeinntak (forstyrrelser i elektrolytt- og syre-base balansen) vil kroppen kunne reagere på dette med bl.a tretthet og plutselig besvimelse. Vi ser også ofte svigninger i blodsukkeret hos mange som sliter med sf som også kan føre til besvimelse og i verste fall koma for å nevne noe. Det er ikke å anbefale å legge ut på jogge tur på tom mage og intet væskeinntak. Du kan kanskje få noen gode råd angående mat og trening under forum for ernæring her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...