Gjest ChiengMai Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det er de periodene når hjernen er ekstra aktiv og vi drømmer. REM står for Rapid Eye Movement(s). Om det er da vi er i den dypeste søvnen husker jeg ikke helt, men jeg tror det. 0 Siter
Gjest stjeler fra naboen Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322548 0 Siter
Gjest dreaming child Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det er de periodene når hjernen er ekstra aktiv og vi drømmer. REM står for Rapid Eye Movement(s). Om det er da vi er i den dypeste søvnen husker jeg ikke helt, men jeg tror det. Nei, vi er da egentlig i en veldig lett søvn, når vi drømmer. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Nei, vi er da egentlig i en veldig lett søvn, når vi drømmer. Ok, som sagt var jeg ikke sikker. Det jeg vet er at drømmeforskeren her i kommunen kaller REM-søvnen for drømmesøvnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.