jeia1365380317 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har nettopp kjøp med ny data, med mandiva/linux proggra og så kjøpte jeg en helt ny skjerm, its 19", kjempe fornøyd med alt bortsett ifra at jeg ikke kan spille lydfiler eller se lydklip ! Noen ide om hva som er feil? Jeg er helt blank på dette omerådet! 0 Siter
citoyen Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du må sannsynligvis installere codecer for mp3 og ulike videoformater. Her finner du instrukser: http://soft.zoneo.net/Linux/music.php - se punkt 3.10 for video og 3.11 for mp3-spiller. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 *ler* Det er litt sånn, "har du satt i stikkontakten?" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 *ler* Det er litt sånn, "har du satt i stikkontakten?" Man vet aldri, og dama begynte jo å bable om hvordan skjerm hun hadde kjøpt, så du skal aldri se bort ifra at du er inne på noe. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Man vet aldri, og dama begynte jo å bable om hvordan skjerm hun hadde kjøpt, så du skal aldri se bort ifra at du er inne på noe. Blir spennende med fortsettelsen... Etter å ha jobbet noen år på support lærer man seg å stille de mest elementære spørsmålene før man feilsøker 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Blir spennende med fortsettelsen... Etter å ha jobbet noen år på support lærer man seg å stille de mest elementære spørsmålene før man feilsøker Hehe, fort gjort. Det elektriske anlegget ble skifta i leiligheten her forleden, men jeg fikk ikke noe lys i stua. Jeg gikk og lette fram et telefonnummer for å finne noen å skjelle ut, da jeg kom på at jeg kanskje burde se om kontaktene var dratt ut. Det var de. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hehe, fort gjort. Det elektriske anlegget ble skifta i leiligheten her forleden, men jeg fikk ikke noe lys i stua. Jeg gikk og lette fram et telefonnummer for å finne noen å skjelle ut, da jeg kom på at jeg kanskje burde se om kontaktene var dratt ut. Det var de. *ler meg skakk* Og jeg vedder på at du var skikkelig sint helt til du fant det ut - og da var du fortsatt litt sint fordi det var deres skyld, og de kunne ha ryddet etter seg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 *ler meg skakk* Og jeg vedder på at du var skikkelig sint helt til du fant det ut - og da var du fortsatt litt sint fordi det var deres skyld, og de kunne ha ryddet etter seg! Tja. Det er klart ... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 *ler* Det er litt sånn, "har du satt i stikkontakten?" He he. Broren min og noen kamerater skulle låne hytta mi forrige helg. Klokka 2 på natten ringer han meg. - Her virker ikke strømmen, sier han. - Prøv å sett i kontaktene sier jeg. Det er godt mulig at det hjelper. - Å ja! det hjalp visst det;o) (Tror ikke han var helt edru) 0 Siter
petter smart Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Blir spennende med fortsettelsen... Etter å ha jobbet noen år på support lærer man seg å stille de mest elementære spørsmålene før man feilsøker Det er få personer jeg har mer lyst til å kvele enn de idiotene på IT support som ikke kan gi andre råd enn "reinstaller windows" o.l. Ikke alle som ringer inn er komplette idioter. Og de fleste problemer lar seg løse uten å reinstallere windows. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det er få personer jeg har mer lyst til å kvele enn de idiotene på IT support som ikke kan gi andre råd enn "reinstaller windows" o.l. Ikke alle som ringer inn er komplette idioter. Og de fleste problemer lar seg løse uten å reinstallere windows. *ler* Ja, det er jeg forsåvidt enig i 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.