Gå til innhold

Hjelp med lyd?

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

Jeg har nettopp kjøp med ny data, med mandiva/linux proggra og så kjøpte jeg en helt ny skjerm, its 19", kjempe fornøyd med alt bortsett ifra at jeg ikke kan spille lydfiler eller se lydklip !

Noen ide om hva som er feil?

Jeg er helt blank på dette omerådet!

Gjest Persille
Skrevet

:)

*ler*

Det er litt sånn, "har du satt i stikkontakten?"

Skrevet

*ler*

Man vet aldri, og dama begynte jo å bable om hvordan skjerm hun hadde kjøpt, så du skal aldri se bort ifra at du er inne på noe. :)

Gjest Persille
Skrevet

Man vet aldri, og dama begynte jo å bable om hvordan skjerm hun hadde kjøpt, så du skal aldri se bort ifra at du er inne på noe. :)

Blir spennende med fortsettelsen...

Etter å ha jobbet noen år på support lærer man seg å stille de mest elementære spørsmålene før man feilsøker :)

Skrevet

Etter å ha jobbet noen år på support lærer man seg å stille de mest elementære spørsmålene før man feilsøker :)

Hehe, fort gjort. Det elektriske anlegget ble skifta i leiligheten her forleden, men jeg fikk ikke noe lys i stua.

Jeg gikk og lette fram et telefonnummer for å finne noen å skjelle ut, da jeg kom på at jeg kanskje burde se om kontaktene var dratt ut.

Det var de. :)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, fort gjort. Det elektriske anlegget ble skifta i leiligheten her forleden, men jeg fikk ikke noe lys i stua.

Jeg gikk og lette fram et telefonnummer for å finne noen å skjelle ut, da jeg kom på at jeg kanskje burde se om kontaktene var dratt ut.

Det var de. :)

*ler meg skakk*

Og jeg vedder på at du var skikkelig sint helt til du fant det ut - og da var du fortsatt litt sint fordi det var deres skyld, og de kunne ha ryddet etter seg!

Skrevet

*ler meg skakk*

Og jeg vedder på at du var skikkelig sint helt til du fant det ut - og da var du fortsatt litt sint fordi det var deres skyld, og de kunne ha ryddet etter seg!

Tja. Det er klart ... :)

Skrevet

*ler*

He he.

Broren min og noen kamerater skulle låne hytta mi forrige helg. Klokka 2 på natten ringer han meg.

- Her virker ikke strømmen, sier han.

- Prøv å sett i kontaktene sier jeg. Det er godt mulig at det hjelper.

- Å ja! det hjalp visst det;o)

(Tror ikke han var helt edru)

Skrevet

Det er få personer jeg har mer lyst til å kvele enn de idiotene på IT support som ikke kan gi andre råd enn "reinstaller windows" o.l.

Ikke alle som ringer inn er komplette idioter. Og de fleste problemer lar seg løse uten å reinstallere windows.

Gjest Persille
Skrevet

Det er få personer jeg har mer lyst til å kvele enn de idiotene på IT support som ikke kan gi andre råd enn "reinstaller windows" o.l.

Ikke alle som ringer inn er komplette idioter. Og de fleste problemer lar seg løse uten å reinstallere windows.

*ler*

Ja, det er jeg forsåvidt enig i :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...