Gå til innhold

Pc`en til sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

slår seg av og på, av og på. Den har gått helt amok.

Mannen min er ikke hjemme og jeg aner ikke hva som er feil.

Nå ser han for seg at hele jula skal bli ødelagt, han som får nytt dataspill og greier.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?

Skrevet

sikkert virus :/

Å, da får jeg bare vente og håpe mannen min kan fikse det.

Har hatt en sur sønn her i kveld. Endelig juleferie og han får sitte ved data`n så mye han vil og så skjer dette.

Får håpe det ordner seg.

Skrevet

Har hatt en sur sønn her i kveld. Endelig juleferie og han får sitte ved data`n så mye han vil og så skjer dette.

Får håpe det ordner seg.

uff ja det er kjedelig :/ Får håpe dere får ordnet det

:)

Skrevet

Sønnen min sier at han har prøvd å gjøre det, men at det ikke går. Den slår seg av og på i hurtig tempo og han rekker ikke å komme innpå.

Høres ut som vår pc for en tid tilbake. Det var virus. Vet ikke hvilket virus det var.

Skrevet

Sønnen min sier at han har prøvd å gjøre det, men at det ikke går. Den slår seg av og på i hurtig tempo og han rekker ikke å komme innpå.

Jeg vet lite om data men det eneste jeg vet er at den gangen det skjedde hos meg så hadde jeg en trojaner og den hadde vært der i mange mnd og dataen skrudde seg av hele tida. Jeg tror jeg måtte reinstallere tilslutt men det var ikke jeg som gjorde det så jeg husker ikke helt.

I hvert fall var det tiliti som hjalp meg men hun ser jeg ikke her inne i dag.

Skrevet

ganske sikkert en trojaner slik dorthe skriver, de slår ut norton og det som er av antivirusprogr. hadde jeg vært deg ville jeg dratt til nærmeste pc-forhandler i morgentidlig og bedt dem fjerne det som er og legge alt inn på nytt (med mindre kan slike ting selv da). husk også at da mister du det som er på pcen fra før, så redd det som kan.

Skrevet

Får håpe det ordner seg.

Dere får prøve å dele på de pc-ene som er i huset inntil videre :)

Skrevet

Ring til der du internetkontakten din, Telenor ea.

Kanskje de har en "kommando" som oppholder pc nok til at du får fjernet den.

Hadde nemmelig en slik skitt selv en gang og da var dette redningen.

La inn en kommando, fikk stagnert pc, kommet meg på Telenors sider og hentet et spesifikt verktøy for akkurat denne ormen.

Jeg var heldig at denne herjet mye da så alt lå liksom klart.

Føler så ille med deg og sønnen din.

Fortell oss hvordan det går da.

Skrevet

Dere får prøve å dele på de pc-ene som er i huset inntil videre :)

Men det er bare på hans pc, man kan spille spill. Det har heldigvis ordna seg:)

Skrevet

Jeg vet lite om data men det eneste jeg vet er at den gangen det skjedde hos meg så hadde jeg en trojaner og den hadde vært der i mange mnd og dataen skrudde seg av hele tida. Jeg tror jeg måtte reinstallere tilslutt men det var ikke jeg som gjorde det så jeg husker ikke helt.

I hvert fall var det tiliti som hjalp meg men hun ser jeg ikke her inne i dag.

Vi måtte reinstalere ja. Broren min og mannen min ordnet det sammen. Jula er berget;)

Skrevet

Vi måtte reinstalere ja. Broren min og mannen min ordnet det sammen. Jula er berget;)

Det var kjempebra. Minstemann her i huset har klappet igjen laptopen med noe mellom så han har ødelagt skjermen. 5000 kr koster en ny :o(

Skrevet

Det var kjempebra. Minstemann her i huset har klappet igjen laptopen med noe mellom så han har ødelagt skjermen. 5000 kr koster en ny :o(

Huff, ingen hyggelig utgift å få.

Eldstejenta ønsker seg laptopp til bursdagen sin, men det er -ikke- jeg som skal betale he he.Det får han som sitter på pengesekken gjøre:)

Skrevet

Huff, ingen hyggelig utgift å få.

Eldstejenta ønsker seg laptopp til bursdagen sin, men det er -ikke- jeg som skal betale he he.Det får han som sitter på pengesekken gjøre:)

Her sitter ingen av oss på pengesekk så vi krangler om hvem som skal betale, det skjedde hos faren så jeg synes ikke jeg er pliktig å betale det. Han er ikke interessert i å spleise engang.

Hihi, jeg får spare bidraget så tar det 10 mnd til jeg har nok penger.

Skrevet

Her sitter ingen av oss på pengesekk så vi krangler om hvem som skal betale, det skjedde hos faren så jeg synes ikke jeg er pliktig å betale det. Han er ikke interessert i å spleise engang.

Hihi, jeg får spare bidraget så tar det 10 mnd til jeg har nok penger.

Det er dårlig gjort å ikke ville være med å dele. Bidraget kan ikke dekke alt og ikke slike store utgifter.

Skrevet

Det er dårlig gjort å ikke ville være med å dele. Bidraget kan ikke dekke alt og ikke slike store utgifter.

Enig. Da betyr det at du synes jeg kan krangle om det litt til ;o)

Skrevet

Enig. Da betyr det at du synes jeg kan krangle om det litt til ;o)

Jepp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...