Gå til innhold

Hvor langt unna kan man høre/merke underjordisk arbeide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og ble i natt oppmerksom på en dyp, dyp slags during som varte i ca. 30 sekunder, så opphold på noen sekunder og så startet det på igjen.

Såvidt jeg vet er det vel kun arbeidet med nordre avlastningsvei som pågår som er skikkelig storarbeide for tiden, men det er tross alt noen km unna her jeg bor - men kan det alikevel være det jeg hører? Jeg sovna fort i natt alikevel så jeg vet ikke om de slutta i 2-tiden eller ikke, men det durer i alle fall igjen nå.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg vet at lyd kan ledes ganske godt i grunnfjell. Kanskje det var dette arbeidet du hørte ja.

Jasså du er trønder. Huff da;o)

Skrevet

Jeg vet at lyd kan ledes ganske godt i grunnfjell. Kanskje det var dette arbeidet du hørte ja.

Jasså du er trønder. Huff da;o)

Ikke noe huff å være trønder da! Vi er flere trøndere her inne sjø!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Ikke noe huff å være trønder da! Vi er flere trøndere her inne sjø!

Bare tulla:o) Jeg liker godt trøndere jeg.

Skrevet

Hihi, når jeg leste tittelen så jeg for meg de små "åffår det a"ene i Ronja Røverdatter! De høres ikke såå langt tror jeg! :)

Skrevet

Her har det vært storarbeid i flere måneder nå, hele huset har ristet disse dagene så vi skulle tro det var jordskjelv.

Funderer på om det er bra for huset at det ristes så mye?

Skrevet

Her nede kom lyden sånn i tre-tida... Tar litt tid helt fra Trondheim og til sørlandet.

Irriterende lyd var det også ;=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...