Gå til innhold

Noen som jobber i Posten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker bare på alle de julekorta og breva uten rett adresse. Har noen en postkorthistorie å fortelle, om hvor utrolig det er at dette kortet mot alle odds kom fram?

Skrevet

Det var ikke julepost akkurat, men vi fikk for noen uker siden et brev i retur her på jobben. Ikke noe spesielt med det egentlig, men det spesielle var at det var poststemplet ut herfra 2. juni 1986!!!!

Skal tro hvor det har vært i disse 20 årene!?

Gjest Underskrift
Skrevet

Det var ikke julepost akkurat, men vi fikk for noen uker siden et brev i retur her på jobben. Ikke noe spesielt med det egentlig, men det spesielle var at det var poststemplet ut herfra 2. juni 1986!!!!

Skal tro hvor det har vært i disse 20 årene!?

Er det mulig....

Har det vært på tur i 20år????

God jul fra

Skrevet

Er det mulig....

Har det vært på tur i 20år????

God jul fra

*Hehe* Det ser sånn ut. :o) Og det var sendt til en adressat som bor bare noen få km unna.

God jul til deg og! :o)

Skrevet

Våre slektninger i Amerika sendte en gang et julekort til min mor. Da adressen ikke var helt korrekt, gikk det i retur til Amerika.

Min mor fikk kortet etter jul en gang, de hadde sendt det oppi konvolutten til andre slektninger. Da så vi av stemplene på kortet at det hadde vært i nærheten av oss. Rart det ikke kom fram; mor har så vidt jeg vet ingen navnesøstre i Norge.

Posten hadde da detektivver (uiallfall for noen år siden) som tok seg av litt vanskelig post.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...