Gå til innhold

Hjemme fra byen alt jeg! :)

Anbefalte innlegg

Gjest flisa _,,,_c
Skrevet

Hurra - da er alt kjøpt -tror dette må være første gang jeg har stått klar før butikken åpnet - og var ferdig med alt på en time :)

Skrevet

Du, smileyen din har mistet hodet, bare nesa igjen ;o)

Jeg er imponert over deg, akkurat stått opp jeg.

Sambo og guttungen er i full gang med rydding og støvsuging. Jeg drikker kaffe og tenker at jeg skal få gjort noe i løpet av dagen, men dole først.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, slett ikke dårlig. :-) Selv syns jeg mesteparten av tida de siste dagene før jul brukes til å stå i kø.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Du, smileyen din har mistet hodet, bare nesa igjen ;o)

Jeg er imponert over deg, akkurat stått opp jeg.

Sambo og guttungen er i full gang med rydding og støvsuging. Jeg drikker kaffe og tenker at jeg skal få gjort noe i løpet av dagen, men dole først.

Nå er hodet på plass igjen - hihi

Nå skal jeg bare få sendt en av jentungene på grøtfest - og så skal jeg steke ribbe og pynte juletre. Må sette igang gubben med å vaske golv, tenker jeg - det ser ikke ut.

Skrevet

Nå er hodet på plass igjen - hihi

Nå skal jeg bare få sendt en av jentungene på grøtfest - og så skal jeg steke ribbe og pynte juletre. Må sette igang gubben med å vaske golv, tenker jeg - det ser ikke ut.

Gulv ja, det må taes her også. Spørs om ikke det blir i morgen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...