Gå til innhold

på besøk: begge eller ingen?

Anbefalte innlegg

Gjest alenekveld
Skrevet

Vi ble invitert til et vennepar, men samboeren min kunne ikke. Så da fikk jeg beskjed om at det ikke ble noe av, for om jeg kom alene ville det bli kjipt for hennes samboer. Dette synes jeg var litt merkelig, men det er kanskje vanlig når man har kjæreste?

Skrevet

Ikke vanlig hos oss i allefall. Ofte er det bare en av "paret" som kan komme, og både jeg og sambo koser oss.

Skrevet

Øh? Høres ut som et merkelig vennepar. Kan ikke bare den ene ha besøk liksom?

Gjest alenekveld
Skrevet

Ikke vanlig hos oss i allefall. Ofte er det bare en av "paret" som kan komme, og både jeg og sambo koser oss.

Jeg har vært der alene før, og det var veldig koselig det. Han er jo min venn han også.

Gjest alenekveld
Skrevet

Jeg stusset på det jeg også.

Gjest alenekveld
Skrevet

Jeg tror forresten det er greit for ham om kun en kommer på besøk, men det er konen som bestemmer.

Gjest Underskrift
Skrevet

Merklig, her hadde bare en vært hjertelig velkommen uansett.

Vi har ofte bare besøk av bare en vi da, vi har både single venninner og kamerater vi da. Og kan ikke den ene i ett par komme, er det jo kjempe mye trivligere at en kommer enn ingen.

Merklig oppførsel syns nå jeg.

Klemmer fra

Gjest alenekveld
Skrevet

Merklig, her hadde bare en vært hjertelig velkommen uansett.

Vi har ofte bare besøk av bare en vi da, vi har både single venninner og kamerater vi da. Og kan ikke den ene i ett par komme, er det jo kjempe mye trivligere at en kommer enn ingen.

Merklig oppførsel syns nå jeg.

Klemmer fra

Det var litt stusselig å sitte alene hjemme når jeg egentlig var invitert til noen, men når hun ville ha det slik så.....

:-)

Skrevet

Nei, sånn er det ikke her, i hvert fall. Da kunne jeg jo ikke hatt single venner på besøk heller, da?

Vi er heldigvis ikke noe tohodet troll som må ha alt dønn likt til enhver tid. *grøss*

Skrevet

Vanlig og vanlig, fru Blom!;-/

Jeg og de fleste av mine/våre venner ville ikke praktisert noe sånt som du beskriver, men jeg har ei venninne, som _aldri_ ALDRI kan gjøre noe alene... Hun MÅ ha med seg gubben på ALT; bassenget med ungen, kino, kafe, restaurant osv. Men etter at de fikk 2 unger, er de ikke engang med ut _sammen_, da må de være hjemme, - hele tida!

Jeg og gubben ble bedt dit på pizza en gang før vi fikk unger, og mannen min kunne/ville ikke, så jeg bare dro, alene.. Da ble det plutselig familieråd på kjøkkenet, - for hva skulle mannen hennes gjøre nå? Sitte sammen med oss, eller kanskje dra hjem til mannen min?

Så noen praktiserer det nok, men heldigvis langt fra alle!

Skrevet

Dersom det er han som er venn av av din samboer og du ikke kjenner henne gått, forstår jeg det.

Min datter og hennes samboer er ofte alene på besøk hos venner. Men hun ville nok ikke besøkt hans gode venner, dersom hun ikke kjente deres samboere noe særlig.

Gjest alenekveld
Skrevet

Dersom det er han som er venn av av din samboer og du ikke kjenner henne gått, forstår jeg det.

Min datter og hennes samboer er ofte alene på besøk hos venner. Men hun ville nok ikke besøkt hans gode venner, dersom hun ikke kjente deres samboere noe særlig.

Hun er en god venninne av meg, og mannen hennes er en god kamerat av meg.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kanskje han ville følt seg utenfor hvis dere jentene satt og skravla om bare jenteting. Gutter er jo litt slik at de gjerne vil ha et av sitt eget kjønn å prate med. I hvert fall har jeg erfart at ikke så mange menn liker å være den eneste hanen i flokken.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Kanskje han ville følt seg utenfor hvis dere jentene satt og skravla om bare jenteting. Gutter er jo litt slik at de gjerne vil ha et av sitt eget kjønn å prate med. I hvert fall har jeg erfart at ikke så mange menn liker å være den eneste hanen i flokken.

Jeg har en som liker seg i flokken -hehe

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har en som liker seg i flokken -hehe

He he. Han er sikkert en slik dame elsker. Håper bare han ikke minner om brødrene Sand;o)

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

He he. Han er sikkert en slik dame elsker. Håper bare han ikke minner om brødrene Sand;o)

Han skravler :) - jeg vet ikke hvem brødrene Sand er jeg ?

Gjest Humlepungen
Skrevet

Han skravler :) - jeg vet ikke hvem brødrene Sand er jeg ?

Brødrene sand? He he. Det er kunstneren vebjørn sand(kunstmaler) og hans tvillingbror aune sand. Han også kaller seg kunstner av en eller annen grunn.

Så dem på skavlan der de begge hyllet kvinnen i sine uttalelser. Det skulle du virkelig ha sett.

Skrevet

Hun er en god venninne av meg, og mannen hennes er en god kamerat av meg.

Hmmm.... Jeg hadde nesten begynt å mistenke dem for å være ute etter en firkant...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...