Gjest Bjørke Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg leste på internett her at posten i norge ble forsinket i år, ingen stor overraskelese igrunn da men.... Vi venter en pakke fra svigermor som bor i en annen del av landet og den har ikke kommet frem enda. Den ble sendt for en til to uker siden nå tipper jeg. Det kan forsåvidt være at den bare ikke har rukket å komme frem men det som er rart er at jeg sendte en pakke opp til samme traktene noen dager etter at svigermor sendte. Den jeg sendte har kommet frem, den hun sendte har ikke kommet frem. Det ble desverre sendt som brevpost og ikke rekommandert. Hva gjør vi nå da? ringer posten og hører? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes også det går utrolig tregt i år. julekortene jeg sendte ut på mandag er fremdeles ikke kommet fram til alle. De som bor i nabokommunen fikk de i går.. Vanligvis skal det ta 1 døgn dit. For de som venter pakker og har nummeret kan sjekke på postens sider hvor langt i systemet den er kommet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes også det går utrolig tregt i år. julekortene jeg sendte ut på mandag er fremdeles ikke kommet fram til alle. De som bor i nabokommunen fikk de i går.. Vanligvis skal det ta 1 døgn dit. For de som venter pakker og har nummeret kan sjekke på postens sider hvor langt i systemet den er kommet. Jeg har fått bare noen få julekort, men det er jo ikke sikkert noen fler har sendt meg noen. ) Alle pakker har, såvidt jeg vet, kommet i hus så alt er i boks i bunn og grunn. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har fått bare noen få julekort, men det er jo ikke sikkert noen fler har sendt meg noen. ) Alle pakker har, såvidt jeg vet, kommet i hus så alt er i boks i bunn og grunn. Det fineste julekortet jeg har fått i år er ett med bilde av snuppa til en doler ) Med nisselue og det hele. 0 Siter
tiliti Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes det har gått sinnsykt fort i år, så det virker noe tilfeldig. De fleste pakkene mellom nordland og østfold har kommet i løpet av et par dager, noe som faktisk er _raskere_ enn normalt. Se forøvrig også http://www.posten.no/NR/exeres/182F9951-E82B-414C-92A7-FD25457F3F0F,frameless.htm?NRMODE=Published 0 Siter
fresja Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har ikke fått julekort enda i år, men jeg vet at de få jeg pleier å få kommer sent. Pakke sendt som brev fra nabofylket kom fram dagen etter. Brev fra banken 8 km herfra, kom fram etter tre dager! På jobben tok posten med seg en pakke uten påklistret adressekort. Der er nok en pakkseddel, så jeg regner med pakken kommer i retur i romjula eller etter nyttår! 0 Siter
Gjest Bjørke Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes det har gått sinnsykt fort i år, så det virker noe tilfeldig. De fleste pakkene mellom nordland og østfold har kommet i løpet av et par dager, noe som faktisk er _raskere_ enn normalt. Se forøvrig også http://www.posten.no/NR/exeres/182F9951-E82B-414C-92A7-FD25457F3F0F,frameless.htm?NRMODE=Published Åja, takk for nyttig link. Jeg får vel smøre meg med tålmodighet til romjul skulle det vel være her. 0 Siter
Gjest Bjørke Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes også det går utrolig tregt i år. julekortene jeg sendte ut på mandag er fremdeles ikke kommet fram til alle. De som bor i nabokommunen fikk de i går.. Vanligvis skal det ta 1 døgn dit. For de som venter pakker og har nummeret kan sjekke på postens sider hvor langt i systemet den er kommet. Jeg tror ikke det er pakkseddel når det sendes som vanlig brevpost? I så fall så får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg tror ikke det er pakkseddel når det sendes som vanlig brevpost? I så fall så får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet. :-) Ingen pakkeseddel da, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.