Gå til innhold

Julepynt på hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så tragisk stygt mener jeg. Fatter ikke at folk vil ha disse blikende fargete lysene på huset sitt.

*Arg*;) (Det er mye en skal ergre seg over) Men helt seriøst, det er meget stygt synes jeg.

Folk klager over høye strømregninger, men pynter opp husene;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Enig. Jeg også syns det er stygt med overdådige blinkende lys på husene. Men er det ikke typisk at vi skal arve dette amerikanske fenomenet.

Syns det er mye finere å ha litt diskret julelys i et tre ute eller rundt inngangsddøra.

Skrevet

Enig. Jeg også syns det er stygt med overdådige blinkende lys på husene. Men er det ikke typisk at vi skal arve dette amerikanske fenomenet.

Syns det er mye finere å ha litt diskret julelys i et tre ute eller rundt inngangsddøra.

Ja:) Helt enig at enkle hvite lys på ett lite tre e.l. er koselig:)

Ja, du sier noe.. Hvorfor skal vi adoptere så mange amerikanske skikker... Ikke alt passer inn her...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Ja:) Helt enig at enkle hvite lys på ett lite tre e.l. er koselig:)

Ja, du sier noe.. Hvorfor skal vi adoptere så mange amerikanske skikker... Ikke alt passer inn her...

Jeg aner ikke. Noe av skylden tror jeg handelsstanden og media må ta. De driver jo og hauser opp slike amerikanske dritt greier. Som for eksempel halloween, valentines day osv. Ting som koster penger og vil gi dem cash i lomma.

Er ikke anti amerikansk altså;o) Men synes vi norske skal bevare våre skikker. Så får de bevare sine.

GOOD jul til deg! klem

Skrevet

Jeg synes det er ganske stilig, sånn egentlig :) Kunne uansett ikke tenkt å hatt det sånn her utenfor..

Skrevet

Jeg er stort sett ganske anti-amerikansk, men jeg synes det er morsomt med masse lys på husene! :o) Men sånne oppblåsbare nisser med lys inni og sånt noe, det kan jeg spare meg for altså!

Skrevet

Jeg aner ikke. Noe av skylden tror jeg handelsstanden og media må ta. De driver jo og hauser opp slike amerikanske dritt greier. Som for eksempel halloween, valentines day osv. Ting som koster penger og vil gi dem cash i lomma.

Er ikke anti amerikansk altså;o) Men synes vi norske skal bevare våre skikker. Så får de bevare sine.

GOOD jul til deg! klem

God jul til deg og:)

Skrevet

Jeg syns det er morsomt med julepynt/lys på hus.

All julepynten er i seg selv såpass harry at om en pynter huset blir det ikke så veldig mye verre egentlig. ,-P

Dessuten er det noe med sjarmen - jeg får julestemning om jeg ser jul som er lyspyntet jeg, selv om det er mye på. :-)

Skrevet

Ja der er jeg enig!

Kjørte forbi et hus for en uke siden og i stuevinduet som var veldig stort var det laget ruter med sånn rød lys slange!

fytte.. det var stygt.Det ble jo ikke hjørner på rutene for slangen er ikke så bøyelig:)

Skrevet

Det går over stokk og stein med den lysslyngebruken, og mangefargede, blinkande lys-julenissar og alt det no er.

Litt lys i mørketida er vel fint, men det er mykje heilt latterleg, tåpeleg og smaklaust rundt om også.

Det syns no

Skrevet

Jeg blir i flirehumør når jeg ser det. Da er det jo positivt, men kunne aldri tenkt å ha det selv.

Skrevet

Jeg orker ikke å synes at det er tragisk.

Jeg synes det er storveies at alle kjerringene har noe å okke seg over... i alle fall her jeg bor, ute i bushen ;D

Jeg kan styre meg for blinkinga, enig der, for det er slitsomt. Ellers må da folk bare styre på :)

Skrevet

Jeg synes et hus ved motorveien like etter tusenfryd på vei fra Oslo er helt nydelig jeg. Det er lys med stil synes jeg. De har kun lagt lys rundt konturene av huset, slik at du ser et hus av lys på en måte.

Skrevet

Jeg synes et hus ved motorveien like etter tusenfryd på vei fra Oslo er helt nydelig jeg. Det er lys med stil synes jeg. De har kun lagt lys rundt konturene av huset, slik at du ser et hus av lys på en måte.

Det huset så jeg faktisk i sted. Synes det var litt vel i overkant med lys i så mange forskjellige farger, det hadde vært mye finere med kun vanlige lys.. :-)

Skrevet

Ja der er jeg enig!

Kjørte forbi et hus for en uke siden og i stuevinduet som var veldig stort var det laget ruter med sånn rød lys slange!

fytte.. det var stygt.Det ble jo ikke hjørner på rutene for slangen er ikke så bøyelig:)

*Ler* Huff, synes jeg ser det;)

Skrevet

Passer best på tivoli.

Jepp!:) Så virker det som om ett hus har det, skal jammen ikke naboen være dårligere.... Så det går mye sport i det tror jeg. enkelte grender her i nærheten ser ut som... Ja, nettopp, ett tivoli:)

Skrevet

Jeg orker ikke å synes at det er tragisk.

Jeg synes det er storveies at alle kjerringene har noe å okke seg over... i alle fall her jeg bor, ute i bushen ;D

Jeg kan styre meg for blinkinga, enig der, for det er slitsomt. Ellers må da folk bare styre på :)

Ja, den blinkingen er rimlig forstyrrende:)

Som wita sa, ser ut som tivoli...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...