Gå til innhold

Julepynt på hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir i flirehumør når jeg ser det. Da er det jo positivt, men kunne aldri tenkt å ha det selv.

Selv om jeg synes det er ille, må jeg netsen le noen ganger jeg også... Utrolig hva folk får til av blinkende dyr i hagen osv;) *fnis* Men som sagt, synes det er utrolig stygt, og fatter ikke at folk vil ha det..

Skrevet

Jeg er stort sett ganske anti-amerikansk, men jeg synes det er morsomt med masse lys på husene! :o) Men sånne oppblåsbare nisser med lys inni og sånt noe, det kan jeg spare meg for altså!

Hehe, ja de rimlig harry de store nissene:)

Skrevet

Jeg har litt morro av å se det jeg da :)

Ikke at jeg synes det er lekkert altså, men det er morro å se hvordan hver og en pynter.

Morer meg mye når jeg kjører til jobb og kan titte på alle husene.

Litt lite julepynting i år i forhold til før synes nå jeg.

Her vi bor er det to fantaster som driver sånn pynting med tusenvis av pærer (bare lyse da) De har rammet inn takskyer, vinduer, dører, gjerder, trær osv.

Er blitt en tradisjon å kjøre oppom der for å se.

Noe pynt er utrolig flott, som et stort tre i en barnehage jeg kjører forbi.

Det treet er enormt høyt og bredt og de har klart å legge et "slør" rundt hele, utrolig facinerende å se, pent i mørket.

Noe jeg ikke blir søvnløs eller irritert av men som jeg grøsser litt av er alle de dårlig pyntede juletreærne ute.

Synes det ser så unødvendig og stusselig ut med en remse snurret rundt et pent tre.

Selv er jeg pirkmegihjel på treet ute, der skal det være mye lys, det skal begynne helt oppi toppen (treet er høyt) og det skal ligger pent rundt hele treet.

Men så får jeg skikkelig skryt hvert år også, er liksom bygdekjent det nå treet vårt som lyser så pent på strekken der :)

Skrevet

Selv om jeg synes det er ille, må jeg netsen le noen ganger jeg også... Utrolig hva folk får til av blinkende dyr i hagen osv;) *fnis* Men som sagt, synes det er utrolig stygt, og fatter ikke at folk vil ha det..

Det er noen som gjør det halvveis, dvs. har på noe rødt og blinkende. Da syns jeg at det er bedre med en hel masse for å fullføre galskapen som her

Jeg tror det var her jeg så den 1. gang

Skrevet

Det er noen som gjør det halvveis, dvs. har på noe rødt og blinkende. Da syns jeg at det er bedre med en hel masse for å fullføre galskapen som her

Jeg tror det var her jeg så den 1. gang

Oj, hehe:) Der var det pyntet og rockete ja:)

Skrevet

Oj, hehe:) Der var det pyntet og rockete ja:)

Syns den var artig. Fin musikk også. Det er det å ta det helt ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...