Gå til innhold

Juletrepynten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt litt juletrepynt, min kjære mener han har mye fra før, jeg mener han har nesten ingenting.

Det kan bli en interessant juletrepynting i løpet av kvelden... *Hehe*

Hvordan pynter du treet ditt?

Skrevet

Vi har ikke hatt juletre før, er første gang vi har plass, og at vi skal være hos oss selv.

Så vi har handlet. Jeg vil helst ha mye på treet, som går i samme stilen, sambo vil ha lite, og er ikke så nøye på stilen.

Men treet er pynta det nå, enige ble vi :o)

Det er røde kuler i 3 størrelser. Noen sølvfarget. Smalt sølvglitter, og lenker med sølvkuler.

Vanlige lys.

Vi havnet på en mellom ting av hvor mye pynt som skulle på.

Skrevet

Iår fikk ungene frie tøyler på treet.

Det er et lite tre (skal ha større neste år), og de har pyntet med alt de fant, så det er ganske overlesset. Men de frydet seg - og tross alt, det er for ungenes skyld vi har det treet.

Før har jeg som regel pyntet det selv, og hatt veldig "ren" pynt, men det har jeg gått bort fra nå.

Selv om jeg fortsatt syns det er finest når treet er skikkelig fin og stilrent pyntet.

Skrevet

For det meste røde kuler,noe få i sølv.

I toppen har jeg fuglen min som har ordentlig fjær og koster flesk.,vi har glitter som henger fra toppen og nedover (ca 6 rader),norske flagg som også henger lodrett,røde perlesnorer som henger vanrett rundt treet.

Masse blanke lys må det også være + en stjerne med lys i i toppen.

Blir så fint atte ;)

Før brukte vi englehår rundt treet sånn at det dekte hvert eneste lys, men det har vi slutta med.

Skrevet

Første treet her i huset, så det er akkurat som jeg vil ha det. Beskjedent pyntet med glasspynt og "kuler" i sølvfarge/glass som er arvet etter en grandtante, levende lys. Når jeg nå først skal ha tre så vil jeg at treet skal bli fremmhevet og det er jo veldig fint i seg selv. Tilsammen er det 17 "kuler" og 11 lys og treet er 1.80 høyt.

Skrevet

MItt har ALT - hehe

Det jeg pleierå ha hjemme har også alt! :o)

Men her blir det mest rødt og gull ser jeg etter å ha funnet frem stasen. *Knøvler sammen en grusom stjerne i sølvfarget glitter og smyger den ned i bunnen av søppelbøtta mens kjæresten er ute og kapper treet til passe høyde*

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Det jeg pleierå ha hjemme har også alt! :o)

Men her blir det mest rødt og gull ser jeg etter å ha funnet frem stasen. *Knøvler sammen en grusom stjerne i sølvfarget glitter og smyger den ned i bunnen av søppelbøtta mens kjæresten er ute og kapper treet til passe høyde*

Ser på Larkins jeg ;D

Skrevet

Ser på Larkins jeg ;D

Da tenker jeg kun på mat, når jeg ser den herlige serien. Blir sulten langt inne i sjelen av den...

Er det julepynt rundt nicket ditt?

Skrevet

Vi har hvitglitret bånd som går rundt treet. I hovedsak er det røde kuler, men også noen i gull. Vi har ikke farve på lysene. Det er litt annen pynt på treet, også noe som barna har laget, men i år har vi kuttet ut mye av det de kaster på treet. Resultatet ble et ryddigere tre ;) Det er lys i julestjerna. Den har egenverdi, for den er fra hans barndom.

Skrevet

Ganske små lys, kuler i rødt og gull, gullstjerne i toppen og noen få kurver og lenker som ungene har laga.

Skrevet

160 små lys, pynt i rødt og gull samt julepynt laget hvert år fra min datter fra 1. til 6. klasse. Har gitt beskjed at jeg ønsker meg julepynt for å ha i treet hvert år fra henne, synes det er litt gøy ta fram hvert år å se hva hun har laget oppigjennom :o)

Skrevet

Har masse pynt - det skal være litt overload. Har stram regi på fargene, rødt og gull. Kuler, både antikke "amerikakuler" og nyere. Dessuten nisser og halmfigurer. Perlekjeder i rødt og gull (bling!). 4 sett med hvite lys, gullstjerne i toppen.

Forøvrig har dorull-nissene kongress borte på en skjenk her. ;D - med fire barn blir det en del sånne...

Skrevet

Gull (engler og andre anheng), sølv (perlegirlander), glassanheng med sølvbesetning - og litt blått (kuler), hvitt (kuler) og rødt (hekla hjerter).

Skrevet

Røde, blanke og gullfargede kuler og glitter som surres i rundt og lys da selvfølgelig.

Skrevet

Vi har et skikkelig nostalgisk pyntet juletre!

Jeg og mannen + lillemor er hos mine foreldre i år, og her har jeg og lillebror streng sensur på hva som får komme på treet ;o) Det er bare god gammel pynt vi har hatt "alltid" som henges opp - gamle kuler i all slags farger, nisser, flettekurver, ting laget oppigjennom på skole/barnehage etc. Mamma (stakkars) har prøvd seg med noen nyinnkjøp et par år, men de ligger fortsatt nederst i julekassen, hehe.

Så her er det vilt sammensurium av både farger og stiler, og det er akkurat sånn vi liker det :o)

Skrevet

Da tenker jeg kun på mat, når jeg ser den herlige serien. Blir sulten langt inne i sjelen av den...

Er det julepynt rundt nicket ditt?

Nei - det er et lite fjes og fingre som titter over kanten - ser du ikke det=? :)

Skrevet

Nei - det er et lite fjes og fingre som titter over kanten - ser du ikke det=? :)

Jeg ser en som svømmer. Han ser veldig fornøyd ut, hehe.

Skrevet

Barna pynter treet hvert år. Det betyr et sammensurrium av farger og stiler - akkurat som det skal være! Og glitter over alt, naturligvis.

Skrevet

Men nå er treet ferdig pyntet - vi droppet glitter - jeg har kjøpt 20 meter med gullperler. Så det ble i grunn ganske elegant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...