Gå til innhold

Gjør alle noe i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke skal noe spesielt? Følte meg brått litt ensom og uttafor her jeg. Eneste planen min er en tur på butikken og middag foran TVen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vasker over gulvene, stryker juleduker og -gardiner og pynter litt. Tenkte jeg skulle besøke mamma og pappa i kveld og se Grevinnen og Hovmesteren. :)

Skrevet

Vasker over gulvene, stryker juleduker og -gardiner og pynter litt. Tenkte jeg skulle besøke mamma og pappa i kveld og se Grevinnen og Hovmesteren. :)

Den gikk jo i går??

Skrevet

Måtte jobbe bittelitt i dag, eller gjør jeg fint lite! :)

Flott! Bra jeg ikke er alene om å være teit:P hehe

Skrevet

Gjør ikke noe spesielt jeg heller. :o)

Bare en kosedag med familien.Gjør litt i huset, men ganske avslappende dag egentlig.

Ser ut til at det er lite som skjer på dol...

Skrevet

Og jeg har vært på butikken, og ungene er vel plassert hos sine fedre, og her sitter jeg.

Skal ikke pynte juletreet engang, og det var ungene enige i. Gleder meg til lille julaften på TV senere i kveld, da skal jeg spise pepperbiff...

Skrevet

Skal ikke så mye egentlig. Har rydda litt og lagt på rene juleduker.

Skal bort i nabohuset og spise med svigers. Da slipper vi og lage mat i hvert vårt hus, men tar det sammen.

kakki1365380609
Skrevet

Driver og tar ned tapet og litt av soveromsveggen for å sjekke hvor muggen kommer fra. Ellers har vi spysyk unge og to vi lurer på om blir syke snart.

Lite søvn i natt, så vi skal legge oss tidlig og håpe det beate. God jul

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det var bare et program -om- Grevinnen og Hovmesteren.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den gikk jo i går??

Oi, svarte meg selv, jeg. ;)

Skrevet

Nei, det var bare et program -om- Grevinnen og Hovmesteren.

aha! jeg så ikke på, bare så tittelen i programoversikten

Skrevet

Vi er i ferd med å pynte juletreet, dvs. det skal inn på stua og så skal det få stå og "felle ned" greiene mens vi steker krumkaker og etterpå skal jeg (vi?) pynte treet. :o)

Så blir det vel å synke ned foran tv'n og ta frem julestrømpa... :o)

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Idag har vi lagd Waldorfsalat, stekt ribba, pynta juletreet, lagt på duker, støvsuga godt, vaska over alle gulvene, vaska klær slik at skittentøykurven nå er tom, har stryka juleklæra, vært på butikken å handla inn det siste vi måtte ha til jula.

Så imorgen, kan vi alle sammen bare slappe av foran tv`n med mange mange fine juleprogram som vi bare må se før det virkelig blir jul :)

Skrevet

Jeg har vært på gamlehjemmet hos mora mi og i butikken og ellers så koker jeg pinnekjøtt så jeg skal heller ikke gjøre noe spennende i dag. Ikke i morra eller resten av jula heller.

Skrevet

Vi har bare vært på to besøk for gave-utveksling, og innom matbutikken på vei hjem, for noen siste-liten-innkjøp.

Nå skal vi spise pizza som snart kommer på døren, og så pynte juletreet.

Skrevet

Ryddet og vasket, pyntet og stritt. Og så dro vi ut for å spise, siden mannen hadde så lyst til det.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Vi har bare vært hjemme vi også -jeg stekte en pai i stad -for vi hadde glemt at vi trengte mat i dag også -hehe.

Så jeg fant ut at jeg hadde en pakke med paideig - og så stekte jeg 2 bokser champignong og en pakke bacon - og helte over 3 sammvispede egg med en boks fløte - litt ost på toppen....det ble jo KNALLGODT da - Rart hva en kan få til -når man egentlig ikke har noe .)

Nå skal jeg gå og ta meg en Baileys med isbiter og rigge meg til med fotbad og god fotkrem :) AAAAAAH .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...