Gå til innhold

Gjør alle noe i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørt båt i hele dag jeg, for å komme fram til familien som dro på juleferie allerede onsdag. En stund så det ut til at båten ikke kunne legge til der jeg skulle av, så da så jeg for meg en trist jul alene mens ungene mine koste seg med farmor og farfar. Heldigvis roet vinden seg, og jeg kom i land!

ylvali1365381015
Skrevet

...Skal noe i dag??!

Skal jo ordne julestemning, jo...

Ferdig kl 23, rekord så langt! :-)

36 gaver innkjøpt og pakket inn, dekorasjonene er laget (flinke meg!),

julekortene er laget og sendt i tide (23 stk),kakene er ferdigbakt, huset er totalshina og vasket ned, det er pynt og lys og stemning over alt, og det lukter av nellikspiker og grønnsåpe. :-D Og det på tross av at jeg er student med eksamen og oppgaveinnleveringer i "hele" desember..

Ja, jeg skryter aldri ellers, men nå er jeg bra fornøyd altså!

For første gang er det en viss struktur over ting, og jeg har kunnet nyte jule allerede lille julaften! Men jeg har ikke rukket å se meg i speilet i dag, julerengjøringen av meg selv får taes grundig i morgen tidlig.

Og god jul til deg!! :-)

Jeg skjønner virkelig ikke at du spør om alle gjør noe i dag...Det gjør de! ;-) De gjør alt de ikke har gjort dagen før, og det er i mitt tilfelle en god del... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...