Snorkfrøken Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hyyyyl! Har et lite juletre i gull. Ca 15 cm høyt og det pleier jeg alltid å ha på salongbordet mitt. Jeg har hatt fremme alle de store eskene med julepynt, men finner ikke det gulltreet som jeg er så glad i! Det er liksom noe som mangler... Er det noen synske der ute? ;o) 0 Siter
tula Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ser ikke nøyaktig hvor det er, men du hadde ikke lagt det sammen med resten av julepynten, for du var redd det skulle bli ødelagt! Derfor la du det......??? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Ser ikke nøyaktig hvor det er, men du hadde ikke lagt det sammen med resten av julepynten, for du var redd det skulle bli ødelagt! Derfor la du det......??? Det var min teori også.. har lett i alle skuffer og skap og klarer ikke å finne det... Klarer ikke å la vær å tenke på det heller ( Takk for svaret likevel ) 0 Siter
birdie Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det var min teori også.. har lett i alle skuffer og skap og klarer ikke å finne det... Klarer ikke å la vær å tenke på det heller ( Takk for svaret likevel ) Bakerst, innerst i et av de øverste skapene dine (jeg har min fineste julepynt i over-seksjonen til klesskapet). 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre! Jeg finner IKKE STRØMPENE!!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre! Jeg finner IKKE STRØMPENE!!! Julestrømpa til sønnen er også borte 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Julestrømpa til sønnen er også borte Det er SJUKT Jeg sitter på nippet til å ta frem røde putevar og symaskin - men GJØR DET IKKE!!! hehe 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det er SJUKT Jeg sitter på nippet til å ta frem røde putevar og symaskin - men GJØR DET IKKE!!! hehe Sy nå hadde ikke jeg heller giddet. Jeg har en julegodtestrømpe som skal i strømpen, men nå får jeg bare henge den opp på adventskalenderen tror jeg. Han er 11 år så han takler no dette greit 0 Siter
fresja Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Julestrømpa til sønnen er også borte Jeg finner ikke de fine juletrekulene og istappene jeg vant da vi hadde julegrøt med pakker i klubben! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre! Jeg finner IKKE STRØMPENE!!! Ligger de ikke nederst i esken det var julepynt i? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre! Jeg finner IKKE STRØMPENE!!! Er sikker på at noe er galt her i huset... hmmm.. Når adventen startet manglet jeg min lille mobilnisse. Sånn liten dingst for å henge på mobilen. Til tross for full ransaking av hele huset fant jeg den ikke. -og nå er juletreet borte, jeg tror jeg må skaffe meg overvåkningsutstyr. Lykke til med strømpeletingen ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 har du sjekket der hvor soveposen ligger? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre! Jeg finner IKKE STRØMPENE!!! åh, flere med samme problem her ja. Jeg har måttet ty til nødløsning. Julepynteputetrekk 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 har du sjekket der hvor soveposen ligger? hihi, jeg har ikke sovepose ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.