Gå til innhold

Hvor er juletreet mitt!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyyyyl!

Har et lite juletre i gull. Ca 15 cm høyt og det pleier jeg alltid å ha på salongbordet mitt. Jeg har hatt fremme alle de store eskene med julepynt, men finner ikke det gulltreet som jeg er så glad i!

Det er liksom noe som mangler...

Er det noen synske der ute? ;o)

Skrevet

Ser ikke nøyaktig hvor det er, men du hadde ikke lagt det sammen med resten av julepynten, for du var redd det skulle bli ødelagt! Derfor la du det......???

Skrevet

Ser ikke nøyaktig hvor det er, men du hadde ikke lagt det sammen med resten av julepynten, for du var redd det skulle bli ødelagt! Derfor la du det......???

Det var min teori også.. har lett i alle skuffer og skap og klarer ikke å finne det...

Klarer ikke å la vær å tenke på det heller :o(

Takk for svaret likevel :o)

Skrevet

Det var min teori også.. har lett i alle skuffer og skap og klarer ikke å finne det...

Klarer ikke å la vær å tenke på det heller :o(

Takk for svaret likevel :o)

Bakerst, innerst i et av de øverste skapene dine (jeg har min fineste julepynt i over-seksjonen til klesskapet).

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre!

Jeg finner IKKE STRØMPENE!!!

Skrevet

AHA!! Så det er der 3 av de 4 julestrømpene har tatt veien - rømt med ditt lille juletre!

Julestrømpa til sønnen er også borte :(

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Det er SJUKT

Jeg sitter på nippet til å ta frem røde putevar og symaskin - men GJØR DET IKKE!!! hehe

Skrevet

Det er SJUKT

Jeg sitter på nippet til å ta frem røde putevar og symaskin - men GJØR DET IKKE!!! hehe

Sy nå hadde ikke jeg heller giddet.

Jeg har en julegodtestrømpe som skal i strømpen, men nå får jeg bare henge den opp på adventskalenderen tror jeg.

Han er 11 år så han takler no dette greit :)

Skrevet

Jeg finner ikke de fine juletrekulene og istappene jeg vant da vi hadde julegrøt med pakker i klubben!

hare1365380455
Skrevet

Ligger de ikke nederst i esken det var julepynt i?

Skrevet

Er sikker på at noe er galt her i huset... hmmm.. Når adventen startet manglet jeg min lille mobilnisse. Sånn liten dingst for å henge på mobilen. Til tross for full ransaking av hele huset fant jeg den ikke. -og nå er juletreet borte, jeg tror jeg må skaffe meg overvåkningsutstyr.

Lykke til med strømpeletingen

;o)

Skrevet

åh, flere med samme problem her ja. Jeg har måttet ty til nødløsning. Julepynteputetrekk :)

Skrevet

har du sjekket der hvor soveposen ligger?

hihi, jeg har ikke sovepose ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...