Gå til innhold

Hva er det mest ubrukelige du kan gi noen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det mest tullete og unyttige man kan gi til folk til jul?

punky brewster
Skrevet

Det kjedligste er iallefall konfekt.

jeg elsker konfekt og hadde blitt glad:)

Skrevet

Tja. Den mest ubrukelige gaven jeg får er også den mest brukelige.

Jeg har fortsatt noen tanter og onkler som pakker inn en hundrelapp i en sjokolade.

Det er nesten flaut å få den hundringsen år etter år.

Menmen, shit au. Det er en sixpack, og det slår sokker. :)

Skrevet

kommer ikke på noe som hadde vært ubrukelig jeg..Tror jeg.. Hadde blitt glad for det meste...

:)

punky brewster
Skrevet

jenta mi er ni og klassevenninner og naboer kjøper gaver til hverandre, det er joo ikke store summen, men jeg prøver alltid å kjøpe noe fornuftig eller noe bruksting. Jentungen vet jo også litt om interesser og hva de liker farger etc.

Men de andre tenker ikke sånn(snakker nå av erfaring ved bursdager og tidligere juler). Hun får masse4 sånne dumme bamser, jentungen min har aldri brydd seg om bamser også får hun rosa ting, hun bruker aldri rosa og liker det ikke.

Jenta mi vet selvsagt hvilke farger de andre jentene liker. Etter bursdager stter vi igjen med masse dumme billioge smykker som aldri blir brukt og som nevnt bamser eller annet tull.

Mye bedre å kjøpe lipsyler, sokker, truser, strømpebukser,blyantsett på bik bok etc enn ting som ikke kan brukes.

Et lite sukk fra meg

Skrevet

Jeg fikk en bok om læreryrket. Antar den var feilgitt. Jeg er langt fra lærer i yrke. LANGT FRA. Å gi ting man har null bruk for = ubrukelig gave. Det være seg bøker om feil yrke, evt smykker (når man har opptil flere ganger påpekt at man bare bærer ett og det samme av en veldig spesifikk grunn), eller ting man bare ikke kommer til å røre..

Skrevet

En geit.. hva skal jeg med det liksom??

Med en slik gave kan du glede deg over at pengene gikk til noe virkelig nyttig for noen som virkelig trenger det, istedenfor at du fikk nok en duppeditt du ikke har behov for! ;-)

Skrevet

Jeg fikk en gang juletrelys.. Det var en merkelig gave å gi tenkte jeg, til jeg noen år senere oppdaget at det var til utendørs bruk.

Skrevet

Med en slik gave kan du glede deg over at pengene gikk til noe virkelig nyttig for noen som virkelig trenger det, istedenfor at du fikk nok en duppeditt du ikke har behov for! ;-)

Ja :) Julegeit er helt i orden å gi til andre, andre som trenger den hvertfall. Men tror ikke jeg ville hatt en selv. De mister så mye hår her og der, bæsjer inne hvis de får mulighet, og de kan risikere å spise opp taket på hytten man har bygget i skogen :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...