Gjest fru smålig Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Mannen min har en kompis som får øl når de drikker her. Vi har ikke så god råd, så jeg synes det er dyrt når de to skal drikke seg fulle. Og denne kompisen gir ikke mannen min øl tilbake. Ja jeg er nok smålig. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 ta deg en prat med mannen din og si va du føler, penger er ikke noe alle har så mye av og det er ikke sikkert at han kompisen vet det... (gi de saft og boller, bare tuller) det er viktig og snakke om slike ting og ikke la det ta opp plass! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det er ikke du som er smålig. Det er denne kompisen som ikke eier sosiale antenner. Det der skal gå av seg selv. Mannen din står for ølen den ene dagen, mens kompisen står for ølen neste gang. 0 Siter
punky brewster Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Nei, du er ikke smålig. Jeg har alltid med meg medbrakt om jeg skal på fest, noen er og blir snyltere 0 Siter
Gjest $ATYRICON Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Øl heter på svensk øllonet, og det er da ikke rart at du ikke har kommet så langt til å skjønne at det gjelder å skrelle bananer. Er du helt bananas, eller? Sexologisk farvel fra anti-tulling, Konstabel Stav 0 Siter
Gjest $igmund Freud Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Alt er relativt. Uansett hvor stor sigaren er. (Signaturen, derimot -.) SF 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.