Gjest busserulla Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Har skjønt det slik at forskjellen på disse er at familieribba er magrere. Jeg setter stekesjyen fra ribba i kjøleskapet slik at den stivner, så det blir et slags krydret smør. Så kom jeg til å lure på - i år har vi kjøpt familieribbe istedet for tynnribbe, og hvis den er magrere får vi kanskje ikke stivnet sjyen? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 På familieribba følger kotelettkammen med (den tykke partiet på siden) Den har mer kjøtt enn den øvrige ribba, som ellers er lik tynnribbe. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 På familieribba følger kotelettkammen med (den tykke partiet på siden) Den har mer kjøtt enn den øvrige ribba, som ellers er lik tynnribbe. + at famileribba er mye billigere 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 + at famileribba er mye billigere Har sett begge nede i 26,90.- 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Det er absolutt akuratt like mye fett i en familieribbe, forskjellen er at det er kotelettkam på familieribben, og det er det mange som syns er godt, men ikke jeg da. MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.