Gå til innhold

jeg er litt barnslig

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

har ei ny venninne hun er veldig opptatt av gaver og elsker å få gaver, jeg er sånn som synes at det er artig med gaver til unger, men sløseri å kjøpe til så mange voksne, men hun har snakket så mye om gaver at jeg valgte å kjøpe gave til henne.

Men hun har ikke kjøpt til meg, så nå er jeg vel egentlig litt snurt:(

Ja, ja så barnslig er nå jeg

Skrevet

Du er da bare snill. Du kjøpte gave til venninna di.

Gavefanatikeren kjøpte ikke gave til deg. Det er ganske utrolig hvis hun knapt snakker om annet enn gaver.

punky brewster
Skrevet

Du er da bare snill. Du kjøpte gave til venninna di.

Gavefanatikeren kjøpte ikke gave til deg. Det er ganske utrolig hvis hun knapt snakker om annet enn gaver.

Ser ut som hun synes det er artigst å få ikke å gi:)

Jeg har jo sagt at jeg ikke pleier å kjøpe gave til så mange voksne og kanskje hun regnet med at jeg ikke kjøpte. men så mye som hun har snakket om gave, tenkte jeg jo å glede henne siden hun er ei venninne, jeg er litt skuffet over at jeg ikke fikk tilbake, hun hadde jo tilogmedtid til å kjøpe en eller ta noe av håndarbeidproduktene sine før hun dro bort, men men.

Skrevet

Ser ut som hun synes det er artigst å få ikke å gi:)

Jeg har jo sagt at jeg ikke pleier å kjøpe gave til så mange voksne og kanskje hun regnet med at jeg ikke kjøpte. men så mye som hun har snakket om gave, tenkte jeg jo å glede henne siden hun er ei venninne, jeg er litt skuffet over at jeg ikke fikk tilbake, hun hadde jo tilogmedtid til å kjøpe en eller ta noe av håndarbeidproduktene sine før hun dro bort, men men.

Høres sært ut.

Dessuten bør sånne gavefanatikere kjenne til trikset ved å ha en innpakket flaske vin eller sto stående klar i tilfelle uforutsette gaver.

Da kan man bare si: Og her er min til deg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...