Gå til innhold

Hvis noen vil gi meg en julegave ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ser for meg en skuffet liten mann på julaften*

:) God natt!

Ja, det spørs om nissen godskriver meg såpass, selv om jeg har vært veldig snill i år. :)

Den dama der ser ut som et maleri. Kunst.

God jul, skal! :)

Skrevet

Siden du kaller henne for en ting, så får du henne ikke allikevel. Selvom jeg i utgangspunktet var helt innstilt på å komme ønske ditt i møte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, værsågod og god jul! Slit ho med helsa. ;)

hare1365380455
Skrevet

*pakker Scarlett pent inn i en stor eske og sender med ekspresspost til sdd* :)

Skrevet

Ja, det spørs om nissen godskriver meg såpass, selv om jeg har vært veldig snill i år. :)

Den dama der ser ut som et maleri. Kunst.

God jul, skal! :)

Takk! God jul til deg og! :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Dama er pen, men ikke på det bildet.

Ha en heftig jul! ;o)

Skrevet

Siden du kaller henne for en ting, så får du henne ikke allikevel. Selvom jeg i utgangspunktet var helt innstilt på å komme ønske ditt i møte.

Men jeg vil ikke ha sex med henne. Eller ... ok, jeg kunne godt hatt sex med henne, men hun er så vakker at jeg også kunne hatt henne gående rundt meg som et vandrende stykke kunst.

Derfor "tingen". :)

Skrevet

Kjære deg, hun er ikke en "ting"!

Er det sant?

Nei, du. Jeg er klar over akkurat det.

Men jeg ønska meg dama i julegave. Jeg tror kanskje det er mer å henge seg opp ved i innlegget mitt enn ting-bagatellen.

Det er f.eks. ikke normalt å ønske seg skuespillere i julegave.

Skrevet

Hun er da bare barnet? Trodde du var eldre enn du er jeg da...? Håper du finner noe tilsvarende en plass :) God jul

Skrevet

Hun er da bare barnet? Trodde du var eldre enn du er jeg da...? Håper du finner noe tilsvarende en plass :) God jul

I know. Tar jeg ikke helt feil er hun 20.

Men der hadde jeg jaggu gjort et aldersunntak. :)

Dessuten: Når hun kan falle for Bill Murray i Lost in Translation, burde det være håp for meg også. :)

Skrevet

Er det sant?

Nei, du. Jeg er klar over akkurat det.

Men jeg ønska meg dama i julegave. Jeg tror kanskje det er mer å henge seg opp ved i innlegget mitt enn ting-bagatellen.

Det er f.eks. ikke normalt å ønske seg skuespillere i julegave.

Jeg reagerer alltid når noen refererer til damer som en ting. Uansett situasjon... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...