Gå til innhold

Varme tanker i en julenatt

Anbefalte innlegg

Har hatt en stille lille julaften. Ingen store fall, det er godt med sånne dager. Krøpet i sengen med en kopp varm sjokolade og en imovane. Skal sove denne natten.

Våkne kl 11 til askepott. Så får vi se hva morgendagen bringer. Skal ta vare på de stille øyeblikkene. Samle varme. Stå ut de som ikke er så gode. Ta det som kommer.

Sender varme tanker til alle dere her ut i natten! Er så glad dere finnes alle sammen!! Håper det blir noen gode øyeblikk for dere og, eller i det minste noen pauser. Hold ut det andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259385-varme-tanker-i-en-julenatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal også se askepott. og disney.

hittill har pappa holdt løfte om en jul hvor det ikke er mye alko. Og han har holdt løfte. I morra skal jeg hjelpe han og skrelle poteter og lage ribbe. Også skal vi spise sammen , håper det blir en fin jul ;) og at dere også får en ok jul.Å være glad for de små tingen. Min familie og min historie og vår julefeiring er ikke sånn som det fremstilles på tv og i filmer.

På lillejulaften når vi var og handlet hadde en mann fått illebinnende eller noe sånt. Og han lå i stabilt sideleie på gulvet i butikken. Jeg har tenkt mye på det i dag at den familien ikke kan ha fått en særlig hyggelig beskjed og hvor redde og sånt de må ha vært. Og hvor glad jeg er for at jeg skal spise julemiddag i morra med de jeg er glad i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...