Gå til innhold

Hvorfor våkner jeg fortsatt tidlig på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Trodde man hadde sluttet med det i en alder av 21... Irriterende;)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg vet hvorfor jeg våkner tidlig.

3åringen vekker meg :o(

Men du er sikkert spent da, og det er jo kjempestas og ha julestemning.

Her er julestemningen på topp:o) Alergipillene trappes opp, juleblomster, juletre og pakke i sokken på døra.

julen er fantastisk!

Ha en riktig god jul.

Skrevet

Og jeg har sover dritdårlig i natt... Jeg er 36 år gammel *rødme*

Skrevet

hehe,jeg er 25 og våkner også tidlig på julaften.har sovet dårlig i natt ja...hehe men må jo innrømme det er litt spennende og i tillegg er vi hele familien samlet og ligger over alle sammen så da blir det plutselig fler folk og greier og:) koselig når man har familie på andre siden av landet:)

Skrevet

Jeg som er det B-menneske våkner også tidlig i dag!

I dag kan det også ha noe med at jeg skal stå for all mat i dag, og har litt småpanikk for og ikke rekke/få til alt ;o)

Men det er så deilig og sløve rundt på julaften om morgenen, guttungen ser på tegnefilm, jeg drikker kaffe og doler. Huset er ryddigt for en gangs skyld ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...