Gå til innhold

PANIKK!!!!!!

Gjest Underskrift

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Mannen min har glemt og hente julepresangen til lillegutt.

Og det er typisk den eneste harde pakken han skulle få fra oss, noen som har en god ide og komme med.

Poden er litt over 3år.

Det som skjedde var at jeg hadde kjøpt en lekedrill til 369,- (noe jeg syns var svinaktig dyrt, men den var fra Bosh og helt identisk med pappan, så jeg syns det var litt artig). Uansett, jeg fant tilsvarende drill+annet verktøy og verktøybenk, til 249,- Så jeg byttet den jeg allerede hadde kjøpt til klær istedenfor. Siden Poden var med kunne jeg ikke kjøpe den der og da. Men Pappan skulle hente den i går på vei hjem.

Det var ikke i min villeste fantasi og spørre om han hadde gjort det, det var jeg sikker på.

Hmm. gjort er gjort, men nå mangler altså vi en litt morsom gave fra oss, noen forslag?

Gjest Julenick :)
Skrevet

Du kan kanskje finne noe spennende leke på bensinstasjon. Noen av de har litt utvalg av leker. Lykke til, og gledelig jul.

Gjest Underskrift
Skrevet

Du kan kanskje finne noe spennende leke på bensinstasjon. Noen av de har litt utvalg av leker. Lykke til, og gledelig jul.

Gledelig jul til deg også.

Bensinstasjoner har sikkert noe, vi får krype til korset og kjøpe noe overpriset.

Vennlig hilsen

Skrevet

Han får vel sikkert noe annet gøy?

Jeg hadde blåst i det og hentet til onsdag.

Gjest Underskrift
Skrevet

Ja, ja. Konklusjonen på hele panikken ble i alle fall som følger. Vi troppet hele greia.

Så fra oss i år ble gaven som følger:

*Genser

*Ullundertøy

*En dvd

Så i år kom vi rimlig unna det. Godt Poden bare er 3år. Han fikk så utrolig mye annet flott, orket ikke og åpne alle gavene en gang, så han pakket opp 7 gaver i går morges.

Vi har tradisjon og gi nissegave i sokken hver dag frem til og med nyttårsaften, så det kan jo hende verktøybenken med drill, kommer en av dagene der i steden. Det går mest i sokker og fyrstikkbiler der foreløpig ;o)

Ha en fortsatt flott julefeiring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...