Gå til innhold

Altfor psyko- men engasjert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd grov urett. Også at rettsystemet driter i meg og sier han er rømt og borte og får gå fri.

Jeg tar det her alt for personlilg.

men gjør meg vondt..

politiet sier han ikke vil skade meg og at jeg ikkke må være redd og at jeg må legge det bak meg. Fordi det er ikke noe de kan gjøre. Han er etterlyst og skal inn til oning men de leger ikke aktiv fordi de ikke tror han vil skade meg

han blle dømt i juni. Og nå har han stukket av.Jeg er sint og jeg hater krim politikken.Jeg er en jente som har gått igjenom rettsystemet og hele dritten. Ogsås får jeg enda ikke rettferdig. Som sagt er jeg snart klar å stå på forsiden av en avis bare for at de skal gjøre noe. så sint er jeg. .

De såkalte jersey girls i usa bruker sin erfaring Jeg også. Det gjør vondt å tenke på andre jenter. Og jaaaa

Skrevet

vet det høres dumt ut. Men jeg bryr meg virkelig . Les hege storhaug. Nylig lest hirsi ali.

jeg må fortelle historien min. Jeg vil at folk som kommer i fengsel havner i fengsel

Han om drepte en i sverige ble drømt for 10 år siden..

sykt

Skrevet

Jeg tror du vinner mest på å legge saken bak deg. Du hadde ingen mulighet til å velge da overgrepet mot deg ble begått, men du har valgmuligheter mht i hvilken grad det skal dominere ditt liv nå og i fremtiden.

Gjest sant det
Skrevet

Jeg tror du vinner mest på å legge saken bak deg. Du hadde ingen mulighet til å velge da overgrepet mot deg ble begått, men du har valgmuligheter mht i hvilken grad det skal dominere ditt liv nå og i fremtiden.

Jeg er enig.

Prøv å se framover violsa.

Skrevet

mhm..si det til rosa parks og hirsi ali og muchtar mai.

Eller ikke sånn ment. Ville aldri sammenligne meg med de. Men vi har alle et ansvar for samfunnsutviklingen.Og å stå å se på at alt går til helvete. Nei.

er så arrogant og ekkelt og kvalmt og si at jeg bare skal glemme og legge bak meg.

Skrevet

mhm..si det til rosa parks og hirsi ali og muchtar mai.

Eller ikke sånn ment. Ville aldri sammenligne meg med de. Men vi har alle et ansvar for samfunnsutviklingen.Og å stå å se på at alt går til helvete. Nei.

er så arrogant og ekkelt og kvalmt og si at jeg bare skal glemme og legge bak meg.

Det er forskjell på å kjempe for en sak og det å velge å la urett begått mot en selv virke selvdestruktivt.

Du må gjerne kjempe for det prinsipielle, men det du skriver bærer ikke preg av at det er det dette handler om.

Skrevet

Det er forskjell på å kjempe for en sak og det å velge å la urett begått mot en selv virke selvdestruktivt.

Du må gjerne kjempe for det prinsipielle, men det du skriver bærer ikke preg av at det er det dette handler om.

Nei jeg vet.Men jeg liker ikke å tro at jeg liker offer rollen.

burde seriøst slutte å drikke.Takler ikke alko og blir for mye tull og tøys.Noenganger så er jeg i godt humør når jeg begynner å drikke.Men så skjer noe.Og følelser jeg ikke jeg viste hadde engang kommer fram.

vil nok alltiv være engasjert på den måten at jeg vil lese mye om temaet voldtekt og ha meninger om det.og sikkert diskutere på nett og alt mulig da. Men så er greia og kunne være rasjonell og saklig og ikke hmm..som er personlig korstog.

jeg sliter med mye rart som nok kanskje ikke er direkte konsekvens av å ha opplevd overgrep.Så er det lett å få litt oppheng da.

pleier å flåsete si jeg er helt skrudd og psyko og alt mulig sånn.Men det er frustrerende fordi jeg ikke helt vet hva som er problemet.Og mange såkalte fagfolk sier at overgrep er grunnen. så jeg vet ikke jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...