Gå til innhold

Ble dere ferdig til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Syk and svak
Skrevet

Jeg har fremdeles noe igjen. Takk gud for at vi ikke skal ha gjester! :o)

Gjest og god jul!
Skrevet

Jeg har ikke fått gjort alt jeg skulle, men slik er det nå.

Det får bare være!

Skrevet

Jada, jeg rakk alt, utrolig nok.

Jeg hadde satt ribba i ovnen og hadde skrelt potetene da mannen min spurte: 'Men - skal vi ikke ha hasselbakkpoteter, da?'

Da var det bare å skrelle mer poteter, dele opp i skiver, krydre og hive i ovnen. Vi har heldigvis dobbelovn, så det gikk jo greit.

Og mannen sa med et skjevt glis:'Maten ordner seg jo selv, den...'

Uansett, jeg rakk det, og maten var nydelig. Svoren var ikke sprø, men det gjør ingenting. Ingen av oss spiser den likevel.

Nå er ungene i senga. Puh - godt det er jul bare en gang i året... *S*

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Jada, jeg rakk alt, utrolig nok.

Jeg hadde satt ribba i ovnen og hadde skrelt potetene da mannen min spurte: 'Men - skal vi ikke ha hasselbakkpoteter, da?'

Da var det bare å skrelle mer poteter, dele opp i skiver, krydre og hive i ovnen. Vi har heldigvis dobbelovn, så det gikk jo greit.

Og mannen sa med et skjevt glis:'Maten ordner seg jo selv, den...'

Uansett, jeg rakk det, og maten var nydelig. Svoren var ikke sprø, men det gjør ingenting. Ingen av oss spiser den likevel.

Nå er ungene i senga. Puh - godt det er jul bare en gang i året... *S*

Jeg får alltid sprø svor jeg - og det er bra - for det er bare det jeg liker - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...