Gjest Syk and svak Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har fremdeles noe igjen. Takk gud for at vi ikke skal ha gjester! ) 0 Siter
Gjest og god jul! Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har ikke fått gjort alt jeg skulle, men slik er det nå. Det får bare være! 0 Siter
org Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jada, jeg rakk alt, utrolig nok. Jeg hadde satt ribba i ovnen og hadde skrelt potetene da mannen min spurte: 'Men - skal vi ikke ha hasselbakkpoteter, da?' Da var det bare å skrelle mer poteter, dele opp i skiver, krydre og hive i ovnen. Vi har heldigvis dobbelovn, så det gikk jo greit. Og mannen sa med et skjevt glis:'Maten ordner seg jo selv, den...' Uansett, jeg rakk det, og maten var nydelig. Svoren var ikke sprø, men det gjør ingenting. Ingen av oss spiser den likevel. Nå er ungene i senga. Puh - godt det er jul bare en gang i året... *S* 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jada, jeg rakk alt, utrolig nok. Jeg hadde satt ribba i ovnen og hadde skrelt potetene da mannen min spurte: 'Men - skal vi ikke ha hasselbakkpoteter, da?' Da var det bare å skrelle mer poteter, dele opp i skiver, krydre og hive i ovnen. Vi har heldigvis dobbelovn, så det gikk jo greit. Og mannen sa med et skjevt glis:'Maten ordner seg jo selv, den...' Uansett, jeg rakk det, og maten var nydelig. Svoren var ikke sprø, men det gjør ingenting. Ingen av oss spiser den likevel. Nå er ungene i senga. Puh - godt det er jul bare en gang i året... *S* Jeg får alltid sprø svor jeg - og det er bra - for det er bare det jeg liker - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.