Anki Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Takk, og det samme til deg. :-) Koselig å se deg her inne - hva driver du med for tida da? Ferdig med skole? 0 Siter
Anki Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Hei Anki:-) Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år. Det samme til alle andre gamle kjente. Hey, stone! Med meg og mine går det fint - med deg da? Koselig å se deg her igjen også! 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Vi har det fint ja Du og dine også, håper jeg Ja, strålende! Håper å bli litt aktiv på det andre forumet igjen snart, men lysten har bare ikke vært der i det siste... 0 Siter
Anki Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Ja, strålende! Håper å bli litt aktiv på det andre forumet igjen snart, men lysten har bare ikke vært der i det siste... Har sett etter deg noen ganger der ja - hadde vært koselig om du kom inn dit igjen når du har tid, lyst og overskudd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.