Gjest Slinkk Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg prøver å få lagret en ringetone til en bestemt kontakt, men får det ikke til! Altså at hver person får hver sin ringetone. Noen andre med Nokia som vet hvordan man gjør det? 0 Siter
oslogutt Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Kjenner ikke 6230 spesielt, men til noen enklere Nokiaer. Det vanligste er at man kan knytte ringetonen til en bestemt profil. så du får kanskje tildele en egen profil til bare denne personen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 I adresseboka på den personen og valg -> tildel ringetone eller noe sånt tror jeg... 0 Siter
Gjest Slinkk Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 I adresseboka på den personen og valg -> tildel ringetone eller noe sånt tror jeg... Har dessverre ikke noen "tildel ringetone" på min... Kanskje det ikke går an å gi en person egen ringetone på denne mobilen? Hmm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.