avtrykk Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Nå er barna i seng, og far har overtatt lekene. Guttungen vår fikk Gitar heros spillet, og far har kastet seg over gitaren. Dette er virkelig spillet som får frem "guttungen" :-) Ha en fin julenatt!! 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Plutten spiller BINGO - det bråker. - nå skal jeg kaste dem i seng og se Moulet Rouge og spise potetgull og dip. 0 Siter
Gjest leken 40-åring Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Gitar heros spillet er like gøy for oss jenter/kvinner også! Jeg fikk ihvertfall dilla da jeg besøkte noen nylig som hadde det! 0 Siter
avtrykk Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 Gitar heros spillet er like gøy for oss jenter/kvinner også! Jeg fikk ihvertfall dilla da jeg besøkte noen nylig som hadde det! Har vært inne å prøvd litt nå, jeg og. Ganske morsomt faktisk. - men det er ikke lett å komme til da, med "guttungen" nær spillet:) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Takk du, vi fikk to stk av guitar hero, og jeg har sittet i duell med sønn og mann i en time tidligere i kveld! Artig! ;-) Og svært lite voldelig også... 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Her sitter pappaen med Nitendo Wii... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.